خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد:

۱۵ استان درگیر سیل و آب‌گرفتگی هستند/امداد رسانی به ١٧٩۵ نفر

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۰۵۸

رئیس سازمان امداد و نجات از سیل، آب‌گرفتگی و توفان در ۱۵ استان کشور خبر داد و گفت: به ١٧٩٥ نفر امداد رسانی شده است.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با ارائه آخرین آمار در خصوص سیل و آبگرفتگی و توفان از٢٣ تا٢٨ فروردین گفت: ١٥ استان آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی ، خوزستان، سمنان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، لرستان و یزد متاثر از توفان و آبگرفتگی و سیل هستند.

وی با اشاره به مناطق امداد رسانی شده تصریح کرد: به ٦٩ شهر، روستا و مناطق عشایر نشین و ١٧٩٥ نفر امداد رسانی شده است همچنین برای ٣٣٤ اسکان اضطراری آماده شده است.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه٢٤دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده‌اند گفت: از ٧٣واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته و ١٠٦ تیم شامل ٣٣٩نفر در این عملیات‌ها حضور داشتند.

سلیمی خاطرنشان کرد: ٤٣ دستگاه چادر و  ٨٨٤ تخته پتو، ١٣٠ تخته موکت، ٧٤٠ کیلوگرم نایلون، ٢١٠ شعله والور و فانوس، ١١٠ست شست‌شو، ١٢٥٠ قوطی کنسروجات، ١٣٠کیلوگرم برنج و ٢٢٥کیلوگرم قند و شکر توزیع شده است. همچنین  عملیات در سمنان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز