خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید گروه صنعتی ملی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۰۵۱

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید گروه صنعتی ملی، برگزار شد. در این مراسم ولی آذروش مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، اظهار کرد: سال گذشته برای خانواده آتیه صبا سالی سرشار از سختی و فراز و نشیب بوده است که با لطف پروردگار و عنایت دوستان و همکاران این مجموعه توانستیم تمامی مشکلات را پشت سر بگذاریم و سال ۱۳۹۷ قطعا سال شکوفایی اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: بر حسب تاکیدات مقام معظم رهبری و نام گذاری امسال به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» و تدوین استراتژی مدون و مشخص از سوی ایشان، مجموعه آتیه صبا و به خصوص گروه صنعتی ملی باید با برنامه‌ریزی منسجم در این راستا حرکت نماید و این استراتژی تدوین شده باید به عنوان مسیر راه، مورد توجه تمامی شرکت‌ها قرارگیرد.

آذروش با تاکید بر اینکه سیره امیرالمومنین در امانت داری و دفاع از بیت المال باید سرلوحه کار تمامی شرکت‌ها قرار گیرد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مجموعه بزرگ صندوق بازنشستگی کشوری و آتیه صبا متعلق به قشر زحمت کش و فرهیخته بازنشستگان است، بنابراین باید امانت دار این قشربوده و انضباط مالی و اقتصادی را فراموش نکنیم.

وی برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند را لازمه موفقیت در کار‌ها دانست و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم و هم‌افزایی در ارتباط با شرکت‌ها و توجه به نیازهای جامعه چه در سطح داخلی و چه در سطح خارجی می‌توان پله‌های ترقی را به سرعت طی نمود.

در ادامه این مراسم نادر صادقی (مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی) با تقدیر و تشکر از زحمات شالباف و خدمات او در این شرکت طی سال گذشته، گفت: خداوند را شاکرم که به واسطه حضورم در شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا آشنایی کاملی با این مجموعه بزرگ دارم و امیدوارم بتوانم با کمک همکاران این مجموعه گام‌های موثر و مفیدی را در راستای پیشبرد فعالیت‌ها و موفقیت‌های شرکت بردارم.

نادر صادقی افزود: از آنجا که در هر مجموعه‌ای هدف گذاری، تصمیم گیری و هماهنگی ازجمله وظایف هر مدیری است، در شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی، با توجه به منویات مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی مهم‌ترین هدف ما در مجموعه خواهد بود.

وی ضمن اشاره به اهمیت و لزوم هم‌افزایی در دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در ادامه فعالیت‌های شرکت، خاطرنشان کرد: بحث هم‌افزایی در مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، هلدینگ آتیه صبا و گروه صنعتی ملی باید همواره مورد توجه قرار گیرد و درحالیکه بازارهای بالقوه برای فروش کالا و خدمات وجود دارد شرکت‌ها باید از انجام هرگونه فعالیتی به صورت جزیره‌ای و هزینه کردن برای دست یابی به بازارهای جدید پرهیز نمایند.

پیش از این نادر صادقی به مدت ۱۰ سال سابقه حضور در هلدینگ آتیه صبا در سمت‌های مختلف را برعهده داشته که می‌توان به قائم مقامی مدیرعامل اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز