خبرگزاری کار ایران

سرهنگ محمدی خبرداد:

پلمب 28 واحد صنفی در جوانرود

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۱۰۵

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از پلمب 28 واحد صنفی متخلف در ایام نوروز 97 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ داریوش محمدی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای نظارت بر اماکن عمومی و تشدید برخورد با متخلفان صنفی در ایام نوروز پس از بازرسی از 270 واحد صنفی، تعداد 28 واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب شدند. 

وی خاطرنشان کرد: مأموران شبکه بهداشت و درمان، اداره دامپزشکی،  تعزیرات حکومتی و اصناف با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی در ایام نوروز بر واحدهای صنفی شهرستان به‌ ویژه واحدهای عرضه مواد غذایی، قصابی‌ها و رستوران‌ها نظارت و کنترل داشتند. 

فرمانده انتظامی جوانرود افزود: در ایام نوروز تعداد 19 واحد عرضه گوشت که فاقد مجوز قانونی، پروانه فعالیت و خارج از چارچوب و مقررات بهداشتی بودند پلمب و از واحدهای متخلف مقدار 240 کیلوگرم گوشت فاسد و غیربهداشتی کشف و معدوم شد. 

سرهنگ محمدی یادآور شد: اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی در چارچوب قانون و برای حفظ سلامتی شهروندان به صورت مداوم از واحدهای صنفی بازدید و بر فعالیت آنها نظارت می‌کند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد. 

وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز