خبرگزاری کار ایران

مسئول موزه‌های استان اردبیل مطرح کرد:

بازدید 167 نفر گردشگر خارجی از موزه‌های استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۳۷

مسئول موزه های استان اردبیل گفت: در طول تعطیلات نوروزی 30 هزار و 116 مسافر داخلی و خارجی از موزه‌های استان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، فردین عینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروزی 30 هزار و 116 مسافر داخلی و خارجی از موزه های استان بازدید کردند، تصریح کرد: از این تعداد 167 نفر گردشگر خارجی و مابقی ایرانی است.

وی تعداد بازدید با تهیه بلیط را 29 هزار و 949 نفر برشمرد و ادامه داد: شش هزار و 52 نفر نیز به صورت رایگان از موزه ها بازدید داشتند.

مسئول موزه های استان با تاکید به اینکه بیشترین بازدیدها مربوط به بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اثر ثبت جهانی استان است، اضافه کرد: از 25 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین ماه امسال 16 هزار و 952 بلیط در این مجموعه به فروش رفته است.

وی تعداد بازدید رایگان از بقعه را چهار هزار و 361 مورد برشمرد و افزود: بیشترین میزان بازدید گردشگران خارجی با 158 نفر نیز مربوط به بقعه شیخ صفی الدین است.

عینی تعداد بازدید از موزه باستان شناسی را شامل سه هزار و 695 نفر عنوان و اضافه کرد: همچنین 767 نفر با بلیط رایگان و 9 گردشگر خارجی از این موزه بازدید داشتند.

مسئول موزه های استان بازدید از موزه مردم شناسی را شامل دو هزار و 365 نفر با تهیه بلیط و 393 نفر به صورت رایگان برشمرد و ادامه داد: در موزه صنایع دستی نیز 764 نفر با تهیه بلیط و 314 نفر به صورت رایگان بازدید کردند.

وی تعداد بازدید از موزه نمین را 132 نفر برشمرد و اضافه کرد: همچنین از موزه نیر 103 نفر و از موزه مشگین شهر نیز 103 نفر بازدید داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز