خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل خبرداد:

تشکیل پویش حمایت از کالای ایرانی در شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۱۳

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تشکیل پویش حمایت از کالای ایرانی با رویکرد حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برای ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی نظری شیخ احمد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از تولید کالا و محصولات در شهرک‌های صنعتی انجام و شهرک‌های صنعتی مهمترین زیرساخت تولید کالای ایرانی محسوب می‌شود، این پویش در راستای تقویت و حمایت از واحدهای صنعتی خواهد بود تا با تعامل و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی، منویات رهبر معظم انقلاب محقق شود.

نظری شیخ احمد اضافه کرد: از مهم‌ترین الزامات حمایت از کالای ایرانی، فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استقرار و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی به‌شمار می‌رود که این مهم با ایجاد شهرک‌های صنعتی محقق و بستر لازم برای ارتقای تولید و افزایش اشتغال پایدار در قالب شهرک‌های صنعتی استان اردبیل فراهم‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر 20 پروژه تامین زیر ساخت با اعتبار 240 میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی استان در حال اجراست.

وی همچنین اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یکی از راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در استان اردبیل می‌باشد که هم‌اکنون با حمایت مهندس بهنامجو استاندار اردبیل توانسته‌ایم با توافقات انجام شده چند سرمایه‌گذار را برای سرمایه‌گذاری به شهرک‌های صنعتی بیاوریم که با انجام این امر قطعا اقتصاد استان تحول خاصی را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز