خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران :

اجرای 43 نمایش طنز خیابانی در ایام نوروز/«پایتخت» می‌توانست نگاه بهتری به فرهنگ مازندران داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۴۶۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران از اجرای 43 نمایش طنز خیابانی در ایام نوروز در مازندران خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری،احد جاودانی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری نوروزی استان گفت: امسال در تمام شهرها و روستاهای مازندران برنامه نوروزخوانی که برگرفته از فرهنگ و قومیت مردم این استان است، با مشارکت دفتر امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اجرا شد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته فرهنگی و هنری در ستاد خدمات سفر افزود: این کمیته با رویکرد و نگاه فرهنگ بومی و محلی شکل گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در عمده‌ی شهرهای مازندران گفت: هم استقبال از این نمایشگاه‌ها خوب بود و هم گردش مالی خوبی در فروش آثار به دست آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران تعداد بقعه‌های برگزار کننده طرح آرامش بهاری را240 بقعه اعلام کرد و ادامه داد: در مجتمع‌های فرهنگی و سالن‌های آمفی‌تئاتر نیز برنامه‌های فرهنگی در حال اجراست.

جاودانی به اکران فیلم‌های نوروزی در 15سینمای مازندران گفت: از ابتدای فروردین تا کنون 11هزار نفر به سینما رفتند و با قیمیت بلیت پنج تا هفت هزار تومان، در مجموع 70میلیون تومان پول بلیت داده‌اند.

وی همچنین از اجرای 43 نمایش طنز خیابانی در ایام نوروز در مازندران خبر داد.

جاودانی به اجرای جشنواره موسیقی شامل اجرای موسیقی زنده محلی و پاپ و جنگ شادی در شهرهای رامسر، تنکابن، کلارآباد، چالوس، نور، محمودآباد، آمل، بابلسر و ساری افزود: از دوم فروردین تا روز گذشته 72 اجرای موسیقی و جنگ شادی با گردش مالی 4 میلیارد تومان صورت گرفت و 53 هزار نفر از این برنامه‌ها استقبال کردند.

وی ضمن اشاره به لغو کنسرت محسن یگانه در رامسر به دلیل بیماری، گفت: هیچ کنسرت دیگری در مازندران لغو نشده است و این نتیجه هماهنگی دستگاه‌های تصمیم‌گیرنده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی با نگا‌ه‌ها و افکار مختلف نقد می‌شود و تحلیل‌ها متفاوت است، اما سریال پایتخت می‌توانست با نگاه بهتری نسبت به فرهنگ مازندران ساخته شود.

جاودانی افزود: سریال پایتخت هم نکات قوت دارد هم ضعف، دلیل تکرار آن برای سال‌های متوالی، نبودن ایده‌ها و موضوع‌های جدیدتر در تلویزیون است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز