خبرگزاری کار ایران

احد جاودانی در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

اجرای 11 کنسرت نوروزی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۵۰۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران ازاجرای 11 کنسرت نوروزی در روزهای دوم و سوم فروردین در استان خبر داد.

احد جاودانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: اجرای کنسرت از دوم فروردین آغاز شد و تا پایان روز سوم فروردین، 11موسیقی زنده با حضور هنرمندان کشوری در شهرهای محمودآباد، بابلسر، نور و کلارآباد برگزار شد.

وی افزود: حدود 10هزار نفر در این کنسرت‌ها شرکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران با اشاره به اینکه گالری‌های هنری سطح استان در ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند، گفت: آثار هنرمندان استان در این ایام در گالری‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

 وی توزیع بروشورهای فرهنگی میان مسافران و گردشگران نوروزی در ایستگاه‌های هلال احمر را از جمله فعالیت‌های اداره کل متبوع خود برشمرد و افزود: همچنین نصب المان‌های نوروزی، تزیینات شهری و اجرای نوروزخوانی در سطح شهرها نیز زیر نظر این نهاد انجام شده است.

جاودانی اعلام ‌کرد که تعداد 12 سینما از مجموع 14 سینمای مازندران در حال اکران فیلم هستند و گفت: قیمت بلیت‌های سینما افزایش نیافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری جنگ شادی در شهرهای چالوس و رامسر همراه با آیین‌های محلی به صورت رایگان اشاره کرد و گفت: همچنین 12 مسابقه فرهنگی برای گردشگران اجرا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز