خبرگزاری کار ایران

در دیدار مسئولان اداره بازرسی و مدیران شهری رشت مطرح شد؛

سال 97 ؛سال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری رشت

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۲۹۵

سیف الله مسرور ارتباط نصرتی با اداره کل بازرسی گیلان را خوب ارزیابی کرد و گفت: اداره کل بازرسی گیلان به دنبال اختلال در کار دستگاه های اجرایی نیست و ما مخالف توسعه نیستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار رشت به اتفاق جمعی از اعضای شورا و مدیران شهرداری به دیدار نوروزی مسرور مدیرکل بازرسی استان گیلان رفت.

مسعود نصرتی شهردار رشت در این دیدار ضمن تبریک سال نو ، نقش اداره کل بازرسی و سایر دستگاه های نظارتی در پیشبرد اهداف شهرداری را موثر دانست.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۶ در مجموعه شهرداری رشت تلاش کردیم بسترهای اولیه برای رشت فراهم شود افزود: تلاش کردیم حداقل نیازهای مردم مانند آسفالت، فضای سبز، حقوق و دستمزد پرسنل، پرداخت بدهی های گذشته و امضای تفاهم نامه‌های سرمایه گذاری انجام شود.

شهرداری رشت ویترین استان است

مسرور، مدیرکل بازرسی استان گیلان نیز در این دیدار نوروزی شهرداری رشت را ویترین استان گیلان دانست و یاد آور شد: شهرداری ها اگرچه یک نهاد غیر دولتی محسوب می شوند ولی با خدمات متنوعی که به مردم ارائه می دهند مردم آنها را جزو حاکمیت و دولت می دانند.

وی خاطرنشان کرد: مردم حل بسیاری از مشکلات نظیر ترافیک، پسماند و ... را از شهرداری رشت توقع دارند و البته بسیاری از مشکلات ترافیکی و پسماند متعلق به مردم رشت بوده و بخش دیگر به علت نزدیکی  شهرستان های اطراف به  رشت ایجاد می شود.

وی پرداخت مطالبات پیمانکاران و بدهی های شهرداری رشت ازسوی شهرداری را اقدامی بزرگ عنوان کرد و گفت: امیدواریم سال ۹۷ کمترین چالش را داشته باشیم و پروژه های نیمه تمام شهری نیز تکمیل شود.

مدیرکل بازرسی استان گیلان مطرح کرد: در نظرات اعضای شورای اسلامی عقاید مجموعه اعضای شورا مطرح شود و نظر فردی و شخصی می تواند شهرداری را به چالش بکشد.

سیف الله مسرور ارتباط نصرتی با اداره کل بازرسی گیلان را خوب ارزیابی کرد و گفت: اداره کل بازرسی گیلان به دنبال اختلال در کار دستگاه های اجرایی نیست و ما مخالف توسعه نیستیم.

حمایت از تولید ملی تنها راه توسعه ملی است

احمد رمضانپور نرگسی، عضو شورای شهر رشت نیز در این دیدار با تاکید بر تلاش در راستای تحقق شعار سال "حمایت از کالای ایرانی" اظهار کرد: حمایت از تولید ملی تنها راه توسعه ملی است.

وی نقش شهرداری ها را در توسعه اقتصاد ملی تاثیرگذار عنوان کرد و یاد آور شد: گذشته چراغ راه آینده است و باید از گذشته خود درس بگیریم و برای اصلاح امور تلاش کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت مدیران شهرداری رشت را مدیرانی متخصص،باتجربه و توانمند عنوان کرد و تاکید کرد: باید برای تحقق بودجه سال ۹۷ شهرداری تلاش کنیم.

پرداخت بدهی ها در شش ماه

وی همچنین مطرح کرد: شهرداری بیش از ۹۲ میلیارد تومان از بدهی های طلبکاران و بدهکاران را در ظرف شش ماه پرداخت کرد و چه بسا با این مبلغ می توانستیم از ده ها پارک و پروژه دیگر بهره برداری کنیم.

سیستم شفاف چیزی برای پنهان کردن ندارد

فرهام زاهد،رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر رشت در این دیدار اظهار کرد: شهردار  آرامش روانی لازم را در سطوح مختلف عالی، میانی و عملیاتی در شهرداری ایجاد کرده است.

وی شهر رشت را موقعیتی بکر برای سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: اگر بخواهیم می توانیم اتفاقات بزرگ در رشت رقم بزنیم و البته این کار به تنهایی از عهده شهرداری ساخته نیست و به حمایت سایر دستگاه های اجرایی و دادگستری نیز نیازمندیم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه سیستم شفاف چیزی برای پنهان کردن ندارد گفت: سیستم شفاف همواره درست عمل می کند و ما نیز در راستای شفاف سازی سیستم شهرداری عمل می کنیم.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز