خبرگزاری کار ایران

مونتلا، راضی از قرعه بایرن/خوشحالیم که با بارسا یا رئال بازی نمی‌کنیم!

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۹۰

وینچنتزو مونتلا، مربی سویا گفته که خوشحال است تیمش در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا و رئال مادرید نمی‌رود.

به گزارش ایلنا، سویا با برد دو بر یک مقابل منچستریونایتد برای نخستین بار در 60 سال گذشته به جمع هشت تیم برتر اروپا راه یافت. سویا برای نخستین بار در تاریخ در دیداری رسمی به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت و مونتلا می‌گوید: «خوشحالیم که با بایرن مونیخ بازی می‌کنیم چون با اسپانیایی‌ها روبه‌رو نمی‌شویم. بایرن یکی از چهار تیم برتر دنیاست و این را در سال‌های گذشته ثابت کرده است. در این برهه از لیگ قهرمانان، همه تیم‌ها قوی هستند. خوشحالم خودم هم مقابل آنها قرار نگرفته‌ام. نکته کلیدی این است که آنطور که بلدیم بازی کنیم. ما باید بهتر عمل کنیم اما باید از حال حاضر هم لذت ببریم. خوشحالیم که این را تجربه می‌کنیم و در این سطح بازی می‌کنیم. بایرن بخت اول صعود است اما باید به فکر خودمان باشیم. نمی‌خواهم شانس صعودمان را با درصد اعلام کنم اما هر شانس اندکی هم که داشته باشیم باید بپذیریم و برایش بجنگیم.»

اسکار آریاس، مدیر ورزشی سویا هم می‌گوید بازی با بایرن بسیار دشوار است: «بایرن در بوندس‌لیگا با 20 امتیاز فاصله صدرنشین است. آنها از غول‌های اروپا هستند. روشن است که دوست نداشتیم با یک تیم اسپانیایی بازی کنیم. این نخستین باری است که به دیدار بایرن می‌رویم و واقعا ذوق‌زده‌ایم.»

سویا در بازی رفت، اور بانگا را در اختیار نخواهد داشت چرا که او یک جلسه از همراهی تیمش محروم است اما خسوس ناباس، که بازی با منچستریونایتد را به دلیل مصدومیت از دست داد، حاضر خواهد بود. آریاس می‌گوید: «اور بازیکن مهمی است اما تیمی داریم که بازیکنانش با هم رقابت می‌کنند. ما نمی‌توانیم روی بازیکنان غایب تمرکز کنیم، بلکه باید تمرکزمان روی بازیکنان حاضر باشد. بالاخره یک نفر جای او را در تیم می‌گیرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز