خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کن:

برخی سیستم‌ها مثل دستگاه قضایی باید متحوّل شود/ بهاری شوید من از خودم شروع کردم

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۷۸۸

امام جمعه کن گفت: یکی از بهترین سال‌های دوران عمر همۀ ما در پیش است. فصل بهار با فصل نیایش، فصل تحول و فصل تقرب، فصل زیبایی و فصل شکوفایی مادی و معنوی هم زمان شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نمازجمعه بخش کن ، نماز جمعه امروز -25اسفند ماه جاری- به امامت حجت الاسلام والمسلمین یحیی صالح‌نیا و حضور امت حزب‌الله غرب تهران درحسینیه سرآسیاب کن برگزار شد.

امام جمعه کن درخطبه اول گفت: یکی از بهترین سال‌های دوران عمر همۀ ما در پیش است. فصل بهار با فصل نیایش، فصل تحول و فصل تقرب، فصل زیبایی و فصل شکوفایی مادی و معنوی هم زمان شده است.

وی افزود: بهاری باشید. من از خودم شروع می کنم. من آدم های کارشکن در مسائل خودم را دعا کرده ودشمنان خود را بخشیده و  برای آنها دعا می‌کنم.

وی درادامه خاطرنشان کرد: با ارزش ترین کار ما پرداختن به خودمان است. وقت خود را تلف پیگیری خطاهای دیگران نکنید.  کارنامه سال خود را بررسی کرده و رجبی باشید و مانند خداوند عالم  اهل رحمت و خدمت باشید.

 امام جمعه کن خطاب به نمایندگان منتخب مردم گفت: مجلسی که چهار بار یک وزیر را استیضاح می کند و هر چهار بار به او رای اعتماد می دهد یک جای کارش اشکال دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخی سیستم‌ها مثل دستگاه قضایی باید متحوّل شود واستقبال از ایده‌های دانش بنیان و اعتماد به مهندسان جوان استقبال گردد و شغل‌های مبتنی بر تولید مثل کشاورزی، دامپروری توسعه یابد.

 صالح‌نیا در پایان خطبه دوم گفت:فضای مجازی باید تبدیل به فرصت شده و با گسترش کسب و کارهای مجازی و با کاهش بوروکراسی اداری برای جوانان اشتغال ابجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز