خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه:

فردا شب آیت‌الله آملی لاریجانی با مردم سخن می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۱۱۸

رئیس قوه قضاییه در این گفت‌وگوی زنده تلویزیونی ضمن تشریح سیاست‌ها، برنامه‌ها، اهداف، اقدامات و عملکرد یکسال گذشته قوه‌قضاییه را نیز بیان خواهد کرد.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه اعلام کرد: آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا فردا شب بعد از اخبار ساعت ۲۱ شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در یک گفتگوی زنده تلویزیونی ضمن ارائه گزارش از عملکرد دستگاه قضایی با مردم سخن می‌گوید.

به گزارش ایلنا، حسن رحیمی در تشریح محورهای این گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: رئیس قوه قضاییه در این گفت‌وگوی زنده تلویزیونی ضمن تشریح سیاست‌ها، برنامه‌ها، اهداف، اقدامات و عملکرد یکسال گذشته قوه‌قضاییه را نیز بیان خواهد کرد.

قائم مقام ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه همچنین از برگزاری همایش بزرگ دستگاه قضایی در تاریخ سی و یکم خردادماه خبر داد و گفت: در این همایش سراسری که با حضور سران قوا، مسئولان عالی رتبه نظام، همچنین مسولان عالی، قضات و کارکنان دستگاه قضایی برگزار می‌شود، عملکرد یک ساله قوه قضاییه تبیین و با بحثو بررسی درباره برنامه‌های آینده قوه قضاییه محورهای عمده تلاش‌ها و موفقیت‌های آن در کنار مشکلات و تنگناهای موجود بر سر راه دستگاه قضایی نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و از تعدادی از قضات و کارکنان نمونه دستگاه قضایی نیز تقدیر می‌شود.

حسن رحیمی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و معمار دستگاه قضایی شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، همچنین از تجدید میثاق مسئولان عالی قوه قضاییه با آرمان‌های حضرت امام(ره) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) و نیز حضور بر سر مزار شهدای هفتم تیر در یکی از روزهای هفته قوه قضاییه خبر داد.

به گفته این مقام قضایی در طول هفته قوه قضاییه روسای کل دادگستری استان‌ها و شهرهای مختلف با حضور در نماز جمعه اقدامات و عملکرد حوزه تحت مدیریت خود را به اطلاع مردم خواهند رساند.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه با تاکید بر اینکه در طول هفته بزرگداشت قوه‌قضاییه برنامه‌های مخلتف دیگری نیز در تهران و سراسر کشور برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: این برنامه‌ها به صورت مناسب و فراگیر از سوی رسانه ملی و سایر رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود تا عموم مردم در جریان عملکرد دستگاه قضایی قرار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز