خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل امداد خودرو سایپا به ایلنا خبر داد:

از ریختن گازوئیل در جاده تا تهدید به ابطال گارانتی روش جدید امداد خودروهای سودجو

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۳۰۲

مدیرعامل امداد خودرو سایپا گفت: متاسفانه تخلفاتی همچون ریختن گازوئیل در جاده به منظور تصادف کردن خودروها یا هماهنگی با مکانیک‌های جاده‌ای برای قانع کردن مشتری به حمل با خودروی امدادی وجود دارد که مردم می‌توانند با عدم همکاری با این افراد جلوی این سوء استفاده‌ها را بگیرند.

بهزاد پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص فعالیت‌های غیر مجاز شرکت‌های امداد خودرو به خصوص در ایام نوروز گفت: این شرکت‌ها به دلیل عدم داشتن تخصص باعث به وجود آمدن هزینه‌های مالی و حتی جانی شده‌اند ضمن آنکه همین امر سبب می‌شود که خودروها از گارانتی خارج شوند، متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل خلاء قانونی تعداد این شرکت‌ها افزایش داشته است.

مدیر امداد خودرو سایپا ادامه داد: در تازه‌ترین روش، سودجویان با مشتری‌ها تماس می گیرند و با تهدید می‌گویند اگر خدمات امداد ما را نگیرید گارانتی شما باطل می شود و جالب اینجاست بعد از پرداخت پول با توجه به نوع خودرو شماره امداد سایپا یا ایران خودرو را می‌دهند و وقتی با ما تماس می گیرند ما هم بر اساس وظیفه خود سرویس می‌دهیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از این شرکت‌ها طی قردادی که با یکی از اپراتورهای تلفن همراه انعقاد کرده  به برخی از مشترکین آن اپراتور اعلام می‌کند که خدمات رایگان امدادی می‌دهد این در حالیست که روزانه ۸۰۰ تومان به عنوان هزینه امداد به روی هزینه موبایل مشتری منظور می‌شود.

مدیر امداد خودرو سایپا گفت: متاسفانه این تخلف‌ها صورت می گیرد و چون خلاء قانونی وجود دارد هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند.

پناهی خاطرنشان کرد: ما با مجلس و دولت در مورد این تخلفات مکاتبه داشتیم و امیدواریم زودتر این موضوع تعیین تکلیف شود در حال حاضر تعداد این شرکت های سودجو نزدیک به ۷۰ موسسه است.

مدیر امداد خودرو سایپا گفت: متاسفانه تخلفات دیگری همچون ریختن گازوئیل در جاده به منظور تصادف کردن خودروها یا هماهنگی با مکانیک‌های جاده‌ای برای قانع کردن مشتری به حمل با خودروی امدادی وجود دارد که مردم می‌توانند با عدم همکاری با این افراد جلوی این سوء استفاده‌ها را بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز