خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران:

10 میلیون اصله نهال در مازندران غرس می شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۱۳۷

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران از غرس 10 میلیون اصله نهال در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،حسن خیریانپور امروز بعدازظهر در جلسه شورای اداری مازندران از تشکیل اتاق فکر بین استانداری، دانشگاهیان و سرمایه گذاران خبر داد و اظهار داشت: اتاق فکر برای تدوین تئوری ها و نظریه ها در دانشگاه مازندران شکل گرفته است.

وی افزود:مجموعه تلاشگران عرصه تولید و اقتصاد باید با صاحبان فکر و اندیشه و قدرت پیوند داشته باشند تا به رشد و توسعه در استان دست یابیم.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران با

 اعلام عناوین روز شمار هفته از هفته درختکاری یاد کرد و افزود: 10 میلیون اصله نهال در جهت توسعه زراعت در مازندران غرس می شود.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی مازندران به 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1383 به نام روز بزرگداشت شهدا نام گرفت اشاره کرد و گفت: ایثارگری و رشادت های رزمندگان و شهدا بر کسی پوشیده نیست .

وی با اشاره به اعزام گروه های راهیان نور خواستار مشارکت فرمانداران و مسئولان برای اعزامی راهیان نور با هدف انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار و فداکاری شد.

خیریانپور به عملکرد بیمه روستایی و عشایری مازندران اشاره کرد و افزود:استان مازندران برای نخستین بار در جذب اعتبارات برای بیمه شدگان رتبه نخست را کسب کرد که نسبت به سال گذشته 222 درصد در جذب اعتبارات افزایش داشته است.

محمد ابراهیمی مدیر بیمه روستایی و عشایری مازندران نیزدر ادامه  گفت: بیمه روستایی و عشایری از مجموعه های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بوده که در راستای تحقق اهداف بیمه اجتماعی گام برداشته است تا بیمه های اجتماعی را بین مردم ضعیف کشور ترویج دهد.

وی افزود: مستمری بازنشستگی وفوت و نقل و انتقال سوابق بیمه اجتماعی به صندوق تامین اجتماعی را از جمله خدمات بیمه روستایی و عشایری نام برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز