خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد خبر داد:

تشکیل اتاق هم اندیشی تخصصی سرمایه گذاری وتوسعه در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۷۵۸

فرماندار شهرستان محمودآباد از تشکیل اتاق هم اندیشی تخصصی (سرمایه گذاری وتوسعه) برای اولین بار در استان مازندران در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد،یحیی یوسف پور روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی تخصصی( سرمایه گذاری و توسعه )که در فرمانداری شهرستان برگزار شد ، گفت: شناسایی و تدوین ظرفیت های شهرستان ، معرفی فرصت ها به سرمایه گذاران ، پیگیری و دعوت از سرمایه گذاران از شاخص ترین اقدامتی ست که این اتاق پیگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاران در جهت اخذ مجوزهای بخش تولید وخدمات ،تعیین سیاست های کلی جذب سرمایه گذار و ارتقای بهره وری از منابع و نهاده ها از جمله وظایف این اتاق است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی و بهبود فضای کسب وکار در الویت برنامه های دولت تدبیر وامید قرار دارد ، گفت : در سال اقتصاد مقاومتی کمک به ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از سرمایه گذاران باید در اولویت برنامه های مدیران قرار گیرد.

یوسف پور تصریح کرد: حذف تشریفات زائد اداری در هموار کردن مسیر سرمایه گذار نقش بسزایی دارد و باید این مهم محقق شود.

فرماندار شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: مسیر سرمایه گذاری و حمایت از تولیدکنندگان در این شهرستان فراهم شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز