خبرگزاری کار ایران

دفتر سخنگوی دولت ادعای یک نماینده مجلس درباره دعوت از برخی نمایندگان را کذب محض دانست

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۱۱۳

کانال سخنگوی دولت ادعای یکی از نمایندگان مخالف دولت درباره دعوت حزب اعتدال و توسعه از برخی نمایندگان مجلس از جمله استیضاح کنندگان سه وزیر دولت اقدامی مصداق بداخلاقی سیاسی توصیف و آن را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، دفتر سخنگوی دولت در این رابطه نوشت:

یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با برخی پایگاه‌های خبری مدعی دعوت نوبخت از نمایندگان مجلس برای مذاکره و لابی قبل از جلسه استیضاح در محل سازمان برنامه و بودجه شد درحالیکه بررسی‌ها نشان می دهد وی با قلب واقعیت و تحریف اصل موضوع به تشویش اذهان عمومی پرداخته است.

اصل ماجرا چیست؟

رمضانعلی سبحانی‌فر مسئول کانون نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه در این رابطه گفت: اعضای این کانون جلسات منظمی را با مسئولان برگزار می کنند و در همین راستا بنده به عنوان مسئول کانون نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه طی نامه ای از اعضا دعوت کردم به منظور بحث و تبادل نظر درباره مسائل روز در جلسه ای شرکت نمایند.

وی افزود: بدلیل فاصله اندک سازمان و بودجه و مجلس شورای اسلامی و حجم پرترافیک کارهای پایان سال، تصمیم گرفتیم جلسه نوبت ۲۱اسفند در محل این سازمان و با حضور برخی مسئولین برگزار شود.

سبحانی فر همچنین گفت:  از وزرای مورد استیضاح هم از طریق معاونت های پارلمانی آنها دعوت کردیم تا در صورت امکان در این نشست حاضر و به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.

وی بار دیگر تاکید کرد: این دعوت با امضای بنده از اعضای کانون نمایندگان حزب انجام شده و ادعای یکی از همکاران درباره دعوت دکتر نوبخت از نمایندگان استیضاح کننده و برخی مطالب دیگر کذب محض است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز