خبرگزاری کار ایران

نوبخت در نشست خبری:

رئیس‌جمهور وضعیت زندانیان و خودکشی‌های اخیر را پیگیری می‌کند/ باید از زندانیان صیانت کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۲۶۷

سخنگوی دولت گفت: وقتی یک زندانی در اختیار قوه قضائیه قرار می‌گیرد، امانت ما است. دشمنان از این حوادث سوءاستفاده می‌کنند خودمان باید بدانیم وقتی یک زندانی در اختیار ما قرار گرفته‌ است، مراقبت و صیانت کنیم. اگر واقعا تقصیر و قصوری صورت گرفته است انتظار می‌رود این پیگیری صورت بگیرد و آقای روحانی پیگیر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدباقر نوبخت عضو شورای عالی امنیت ملی کشور درباره وضعیت زندانیان و خودکشی‌ها و سیاست دولت در این باره گفت: دولت دو رویکرد دارد؛  نخست عدم دخالت در کار قوه قضائیه که باید این نوع رخدادها را نظارت کند و مسئولیت آن بر عهده قوه قضائیه است. دوم اینکه آقای رئیس‌جمهور نسبت به برخی از رخدادهای اجتماعی و قضایی نگران است و در چارچوب فعالیت‌های قانونی اساسی  به وظایف خود ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید بپذیرم که کشور با خطرات مختلف مواجه است، وقتی یک زندانی در اختیار قوه قضائیه قرار می‌گیرد، امانت ما است. دشمنان از این حوادث سوءاستفاده می‌کنند خودمان باید بدانیم وقتی یک زندانی در اختیار ما قرار گرفته‌ است، مراقبت و صیانت کنیم. اگر واقعا تقصیر و قصوری صورت گرفته است انتظار می‌رود این پیگیری صورت بگیرد و آقای روحانی پیگیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز