خبرگزاری کار ایران

درآمدهای بخش بازرگانی نمایشگاه کتاب به ناشران پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۰۷۲

در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،برای نخستین بار درآمدهای کمیته تبلیغات و بازرگانی به صنف ناشران پرداخت می‌شود.

به گزارش‌ایلنا؛ رییس کمیته تبلیغات و بازرگانی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان این مطلب گفت: در راستای سیاستهای کلی نمایشگاه کتاب در زمینه اجرای نمایشگاه و حضور پررنگ تر نمایندگان صنف نشر، امسال تغییراتی در برنامه ریزی و برگزاری نمایشگاه کتاب شکل گرفته، که قطعا نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت. به عنوان نمونه امسال کمیته تبلیغات و بازرگانی نمایشگاه به صورت مستقیم به واگذاری فضاهای تبلیغاتی و تجاری این رویداد اقدام کرده تا کنترل بیشتری بر نحوه واگذاری و قیمت گذاری بخش های تجاری صورت پذیرد.

محمدمهدی داودی پور در ادامه افزود: همچنین امیدواریم انشاالله با تایید معاونت محترم امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امسال بتوانیم درآمدهای خالص این کمیته را به حل معضل تعاونی ناشران تهران اختصاص دهیم. همچنین اصلح اینست نمایشگاه هرچه سریع تر به یک نمایشگاه غیردولتی تبدیل شده و صنف تحت سیاستگذاری و راهبری کلان معاونت امور فرهنگی با توجه به اصل 44 قانون اساسی وظیفه‌ی برگزاری نمایشگاه کتاب را جامه عمل بپوشاند.

البته جای بسی قدردانی است که موضوع واسپاری امور به صنف از ابتدای حضور جناب آقای دکتر سید عباس صالحی بعنوان معاونت فرهنگی سابق آغاز گردیده و اکنون نیز توسط جناب آقای دکتر محسن جوادی دنبال می شود و امید است با همکاری ناشران گرامی به نتیجه ی مطلوب منتهی گردد.

داودی پور در پایان با اشاره به همکاری قابل تقدیر مسئولان محترم مصلای تهران در پیاده سازی فعالیت های این کمیته افزود: امسال واگذاری فضاهای تبلیغاتی که شامل تبلیغات محیطی، رادیو نمایشگاه، غرفه های مواد غذایی، غرفه های تبلیغاتی و ... است، فقط در کمیته تبلیغات و بازرگانی صورت خواهد پذیرفت و تمامی قراردادها از طریق این کمیته و با نظارت مستقیم صنفی منعقد خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز