خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه کارگری سوریه در گفت‌وگو با ایلنا:

در مسیر مقابله با تحریم‌ها در کنار کارگران ایرانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۴۲

مقام ارشد اتحادیه کارگری سوریه گفت که اتحاد میان ایران و سوریه بر پایه صداقت و منافع دو کشور و منطقه است.

جمال خدیر (رئیس فدراسیون کارگری سوریه) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: مواضع تهران در قبال منطقه و بحران‌های خاورمیانه به ویژه در قبال امپریالیسم آمریکا بسیار مهم و قابل توجه است.

وی با اشاره به حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه، گفت: حضور واشنگتن در منطقه برخلاف منافع ملت‌ها است و کل برنامه‌ها و نقشه‌ها و تلاش‌های این کشور در جهت خدمت به عزیز کرده‌اش اسرائیل و علیه فلسطین است.

وی با اشاره به برگزاری نشست فدراسیون اتحادیه‌های جهانی کارگری در تهران، گفت: برگزاری چنین نشستی در تهران پیام مهمی را به منطقه ارسال می‌کند به ویژه آنکه ایران در قضیه فلسطین و سوریه نقشی فعالانه داشته است و یکی از حامیان سوریه است و نقش مهمی را در بحران جنگ سوریه ایفا کرد.

خدیر با بیان اینکه ایران متحدی قوی و قدرتمند برای سوریه است، تاکید کرد: ما به دنبال آن هستیم که صدای حقیقی مردم سوریه شنیده شود، دشمنان ما، دشمنان مردم سوریه و دشمنان ملت‌ها همواره تلاش می‌کنند که بگویند در سوریه جنگ داخلی برپا است اما تاکید می‌کنیم که در سوریه جنگ ملی برقرار است که یک طرف آن رهبر، ملت و ارتش سوریه و در طرف مقابل گروه‌های تروریستی و کشورهای حامی آنها قرار دارند. این حقیقت امر است و جنگ طائفه‌ای و داخلی در سوریه صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه حمایت و برادری و همراهی خود را با برادرانمان در ایران اعلام می‌کنیم، افزود: ترامپ احمق هر روز تلاش می‌کند توافق هسته‌ای ایران را نابود کند اما می‌بینید که همه کشورهای جهان با رئیس‌جمهور آمریکا در این زمینه مخالفت کردند.

این مقام کارگری سوریه گفت: همواره در کنار کارگران ایرانی هستیم که در تلاش برای ساخت ایران و رسیدن به اهدافشان در این کشور و همچنین مقابله با تحریم‌های اقتصادی هستند چرا که ما خودمان طعم تحریم را چشیده‌ایم.

وی در پایان تاکید کرد که اتحاد میان ایران و سوریه بر پایه صداقت و منافع دو کشور و منطقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز