خبرگزاری کار ایران

محجوب:

ربیعی همچنان بهترین گزینه‎ اداره وزارت کار است

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۸۹۱

نمایندگان مجلس هر وقت بخواهند می‎توانند طرح استیضاح وزرا را به جریان بیندازند و این جزو حقوق اساسی آنها است اما از نظر من به عنوان یک نماینده مجلس آشنا به مسائل حوزه کار و تامین اجتماعی، عملکرد علی ربیعی در این مقام مناسب است و نباید در این روزهای پایان سال او استیضاح می‌شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این مطلب به پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را باید با توجه به وضعیت کلی اقتصادی و اجتماعی کشور از یک سو و نسبت به آنچه به این دولت تحویل داده شده و مشکلات و معضلات انباشت شده از قبل سنجید و اگر این موارد را مد نظر داشته باشیم متوجه خواهیم شد که آقای ربیعی عملکرد موفقیت آمیزی داشته است.

وی با بیان اینکه عمده وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای  جنبه اجتماعی است و این مهم باید مورد توجه نمایندگان مجلس قرار داشته باشد، گفت: مسائل و مشکلات کلانی در حوزه وظایف این وزارتخانه وجود دارد که اتفاقا آقای ربیعی هم خود از جمله منتقدان آن وضعیت بوده  و نقشی در شکل گیری آنها نداشته است. ما برای رفع مشکلات باید علت را بررسی و راهکاری برای رفع آنها ارائه دهیم.

محجوب با اشاره به اینکه در سال‎های اخیر عملکرد مثبتی را در این حوزه از وزیر مربوطه شاهد هستیم، گفت: آقای ربیعی از جمله مدیران مسلط و آشنا به حوزه کاری خود است به نظر من او همچنان یکی از بهترین گزینه‎‌های اداره این وزارتخانه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظارات بالایی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شکل گرفته است، گفت: برای پاسخ به این انتظارات باید سقف بودجه و اختیارات آن را افزایش داد و این را هم در نظر گرفت که حل بسیاری از مسائلی که در ظاهر به حوزه کار این وزارتخانه مرتبط است نیازمند کارکرد صحیح همه بخش‌های اقتصادی و همه نهادها و دستگاه‎های کشور در همه قوا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز