خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ؛

استاندارمازندران به عنوان رییس مجمع سلامت استان مازندران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۲۲

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، استاندارمازندران به عنوان رییس مجمع سلامت استان مازندران منصوب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،مهندس محمد اسلامی استاندارمازندران طی حکمی از سوی دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان رییس مجمع سلامت استان مازندران  منصوب شد.

در این حکم آمده است :

سلامت، حقی همگانی است که احقاق آن نیازمند پاسخگویی کلیه دستگاهها و نهادهای دولتی و خصوصی و مسئولیت پذیری همه اقشار جامعه درقبال سلامت خانواده و اجتماع است.

جلب مشارکت مردم وسایر بخشها درسیاست گذاری و برنامه ریزی جهت ارتقاء سلامت جامعه، راهبردی اساسی درنظام سلامت بوده و اجتماعی شدن سلامت از اولویتهای مهم دولت دوازدهم به شمار می رود.

 برهمین اساس و به دستور رییس جمهور محترم دراولین مجمع ملی سلامت دراسفند ماه سال گذشته و همچنین ابلاغ مشترک وزیر محترم کشور و اینجانب مقرر شد سالانه این مجمع دراستانها و شهرستانها با حضور نمایندگان مردم و کلیه دستگاهها ی دولتی مرتبط و نمایندگان بخش خصوصی تشکیل گردد.

با توجه به مسئولیت و تعهد جنابعالی درحوزه های مختلف اجرایی استان به ویژه دربرنامه های مشترک با نهادهای مدنی و مدیریت استان، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس مجمع سلامت استان مازندران  منصوب می شوید تابابهره گیری از این الگوی مترقی ومشارکت همه بخشهای دولتی و غیر دولتی و عمومی مردم، از سلامت جامعه با اقدام درموارد ذیل حمایت نمائید:

۱- بررسی وضعیت سیمای سلامت استان درشورای برنامه ریزی و توسعه استان و انتخاب گفتمان غالب(تم) مجمع سلامت استان

۲- نظارت بر تشکیل کمیته های اجرایی و برنامه ریزی مجمع سلامت استان مطابق دستورالعمل

۳- شرکت درمجمع سلامت شهرستان

۴- اطمینان از حضور و مشارکت مردم درمجمع سلامت استان و مجامع شهرستانی

۵- طرح مصوبات مجامع سلامت درشورای برنامه ریزی و توسعه استان وکارگروه های مرتبط آن

۶- انتقال نظرات چالش ها و تجارب برتر استانی در خصوص توسعه سلامت استان به سطح ملی

امید است با حمایت کلیه مدیران استانی اساتید و پژوهشگران حوزه سلامت و مردم در سایه برگزاری مجامع سلامت در استان شاهد ارتقا شاخص های سلامت در جامعه ایران اسلامی باشیم توفیق شما را از خداوند سبحان خواستارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز