خبرگزاری کار ایران

دیدار هیات مدیره مجمع خیرین سلامت مازندران با نماینده ولی فقیه در استان

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۴۳۷

اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت مازندران با حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز مازندران دیدار کردند.

به گزارش ایلنا،آیت الله  نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری ضمن تمجید از فعالیت های صورت گرفته در حوزه خیرین سلامت اظهار داشت : مجمع خیرین سلامت مازندران در مدت کوتاه سپری شده از عمر خود منشا خدمات و آثار پر خیر و برکتی برای نظام سلامت و مردم شریف مازندران بوده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: امیدوارم با تلاش و مساعی این مجمع امکانات و تجهیزات به روز مانند pet scan وارد استان شود تا دیگر مردم استان نیازی به اعزام به تهران جهت دریافت اینگونه خدمات نداشته باشند.
 
رییس هیات امنا مجمع خیرین سلامت مازندران در ادامه عنوان کرد: همه ی کارها نمی تواند بر دوش دولت باشد و از این باب در بسیاری از امور مردم ورود پیدا کرده و تجربه نشان داده هرکجا مردم وارد شدند موفقیت حاصل شد که نمونه بارز کارهای مردمی ، حضور چشمگیر و با صلابت مردم شریف در جنگ تحمیلی 8 ساله می باشد.
 
دکتر گوهردهی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران  ضمن ارائه گزارش از روند فعالیت های صورت گرفته توسط مجمع از آمادگی مجمع در جهت انجام و تکمیل پروژه های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد و افزود: انشالله بنا داریم در سال 1395 با همت خیرین عزیز تعدادی مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی در استان احداث نماییم 

در پایان این دیدار اعضاء هیات مدیره مجمع در حضور حضرت آیت الله طبرسی ، رییس و نایب رییس و خزانه دار و مدیرعامل مجمع را برگزیدند که به ترتیب آقایان موسی وفاییان بعنوان رییس هیات مدیره ، فرهنگ بابامحمودی بعنوان نایب رییس ، جواد عاشقان بعنوان خزانه دار و فرزاد گوهردهی بعنوان مدیرعامل مجمع انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز