خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: نیمه نهایی برای ما حکم فینال را دارد/ این بازی برای ما کاملا جدی است

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۹۵

سرمربی خونه به خونه از انگیزه‌های خودش و تیمش برای صعود به فینال جام حذفی می‌گوید.

به گزارش ایلنا،‌ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در پاسخ به این سوال که هدف شما صعود به لیگ برتر است یا حضور در فینال جام حذفی گفت:‌ از دیدن شما خوشحالم واقعا خوشحالم که دوباره به اهواز آمده‌ام. اینجا خانه‌ام است و احساس می‌کنم به خونه ام بازگشته‌ام سال ها در خوزستان بوده ام و خوشحال شدم یکی از دوستانم را دیدم. هر دو مورد برای ما اهمیت دارد.

وی افزود: بازی مهمی است یک فینال است برای ما. فکر می کنم خیلی سخت برای این بازی سخت کار کرده ایم با جدیت کامل استقلال خوزستان تیم خوبی است و مربی خوبی دارد این مزیت را دارند که در خانه خودشان بازی می کنند اما ما تمام تلاشمان را می ‌کنیم که این بازی را ببریم به فینال برویم برای من اولویت پیروزی در هر بازی است.

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل در پاسخ به این سؤال که در دیدار فردا به دنبال شانس و اقبال است یا به صعود به فینال فکر می‌کند، گفت: چرا جدی نباشیم و فکر نکنیم حالا ما در نیمه‌نهایی هستیم و شانس حضور در فینال را داریم. استقلال خوزستان یک تیم لیگ برتری است اما ما می‌خواهیم یک بازی خوب انجام دهیم و سعی‌مان را می‌کنیم تا برنده باشیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سؤال که تفاوت لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران را در چه می‌بیند، گفت:‌ در لیگ دسته اول نیز تیم‌ها و بازیکنان آینده‌داری وجود دارند که می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که شرایط آب و هوایی در اهواز را چطور می‌بیند به خصوص اینکه در این روزها هوا در شرایط ناسالمی قرار دارد، گفت: سخت است من فقط می‌توانم ترکیب تیمم را انتخاب کنم و نمی‌توانم شرایط آب و هوایی را انتخاب کنم اما خدا را شکر که اینجا آفتاب است.

سرمربی خونه به خونه از باشگاه فولاد خوزستان که زمین تمرین مناسبی را در اختیار تیمش قرار داده صمیمانه تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز