خبرگزاری کار ایران

سخت ترین دیدار فصل ما بازی مقابل ماشین سازی است؛

مجتبی رمضانی: هواداران خونه به خونه گول حاشیه سازی ها را نخورند

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۱۶

هافبک تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: همه بابت نتایج اخیر خونه ‌به‌ خونه ابراز تعجب می‌کنند ولی این نتایج طبیعی برای ما است و بر اساس قابلیت های بازیکنان و سبک تمرینات تیم به دست می آید.

به گزارش ایلنا، مجتبی رمضانی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا اظهار داشت: تیم خوب و یکدستی داریم و برای تمام دقایق بازی سعی می کنیم روی برنامه پیش برویم.

رمضانی در ادامه افزود: کسی را در این تیم نداریم که به لیگ برتری شدن خونه به خونه اعتقاد نداشته باشد. به همین دلیل تلاش می‌کنیم از همدیگر حمایت کنیم و با تمام وجود بجنگیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سرنوشت خونه به خونه برای تمام بازیکنان بسیار مهم است. فرقی هم نمی کند بازیکن فیکس باشد یا تعویضی یا نیمکت نشین. دوست نداریم این فرصت خوبی که برای خودمان رقم زدیم را به راحتی از دست بدهیم. وقتش رسیده فوتبال مازندران صاحب یک تیم لیگ برتری شود.

هافبک خونه به خونه در خصوص برد اخیر این تیم مقابل بادران تهران نیز گفت: به هیچ عنوان دیگر به این بازی فکر نمی کنیم. پرونده بازی با بادران برای ما بسته شد و ما تمام فکر خود را روی بازی با ماشین سازی گذاشته ایم. همانطوری که فعلا به بازی مقابل استقلال خوزستان هم فکر نمی کنیم.

مجتبی رمضانی با بیان اینکه هفته سرنوشت سازی در پیش داریم، گفت: می توانم بگویم سخت ترین دیدار فصل ما بازی مقابل همین تیم ماشین سازی است. شاید این تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است ولی به هر حال برای بقا می‌جنگد و بازی انتحاری به نمایش خواهد گذاشت. ما هم تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با برتری مقابل این تیم هم با روحیه ای عالی به مصاف استقلال خوزستان در نیمه نهایی جام حذفی برویم و هم کارمان در دو دیدار خانگی مقابل آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان راحت تر شود.

مجتبی رمضانی در خصوص حواشی که روز گذشته بابت زدن پست خوش آمدگویی به جواد نکونام در صفحه شخصی اش به وجود آمد، گفت: به هیچ عنوان به این مسائل کوچک و پیش پا افتاده فکر نمی کنم. نکونام هم مربی ما بود و برای ما زحمت کشید و هم همبازی من در تیم سایپا بود. بنده نیز بر حسب احترام به وی خوش آمد گفتم. فکر نمی کنم کار عجیبی کرده باشم. البته هواداران خونه به خونه فهیم هستند و به این مسائل کوچک توجه نمی کنند.

رمضانی در ادامه افزود: از هواداران تیم خونه به خونه می خواهم هوشیار باشند و گول حاشیه‌سازی ها را نخورند. واقعاً نمی‌دانم بعضی از این کانال های تلگرامی چطور مسائل بسیار عادی را اینگونه عجیب و غریب جلوه می دهند.

وی تصریح کرد: سعی من بر این است که در تمرینات و بازی ‌های خونه ‌به ‌خونه تمام تلاشم را به کار گیرم و بهترین عملکرد را داشته باشم. فکر می کنم بعد از مصدومیت طولانی مدتی که داشتم در چند بازی اخیر این تیم عملکرد بدی نداشتم و خدا را شکر هواداران خونه به خونه نیز از بنده راضی هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مربیان، بازیکنان و مدیریت و عوامل باشگاه هدف بزرگی در سر می پرورانیم و برای این هدف تا آخرین هفته لیگ می جنگیم. از هواداران خونه به خونه می خواهم مثل همیشه انرژی مثبت به تیم تزریق کنند و نگذارند حواشی به تیم رخنه کند.

هافبک خونه به خونه مازندران در پایان گفت: روزهای خوشی را با دراگان اسکوچیچ و سایر اعضای کادر فنی سپری می‌کنیم و خدا را شکر دراگان نیز به هماهنگی لازم با بازیکنان دست پیدا کرده است. با این مربی خیلی احساس راحتی می کنیم و امید زیادی داریم هم در جام حذفی و هم در لیگ اتفاقات بسیار زیبایی رقم بزنیم. برای رسیدن به این مهم دست از تلاش بر نخواهیم داشت تا در پایان فصل بتوانیم دل مردم مازندران و مسئولان باشگاه را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز