خبرگزاری کار ایران

ماجرای جنجالی بازی خونه به خونه و نفت مسجد سلیمان

ردپای جادوگر در بابل؛ فردناشناس در ورزشگاه چه کسی بود؟ (عکس + فیلم)

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۲۰

اتفاقات جنجالی و پرحاشیه در فصل جاری لیگ دسته اول این بار در ورزشگاه خانگی تیمی رخ داد که چند وقت پیش قربانی جادوگری شده بود.

به گزارش ایلنا، ماجرای جادوگری در لیگ دسته اول با فیلم‌های منتشر شده در برنامه این هفته "فوتبال یک" بار دیگر مطرح شد و این بار باشگاه خونه به خونه بابل باید پاسخگوی حضور فردی ناشناس پشت دروازه نفت مسجد سلیمان باشد.

با توجه به شرایط دو تیم خونه به خونه و نفت مسجد سلیمان در جدول رده بندی لیگ دسته اول بازی این دو تیم در هفته بیست و سوم بسیار حساس بود. تیم مازندران با پیروزی صدرنشین 46 امتیاز به رده سوم رسید و مجموع امتیازاتش را به عدد 42 رساند.

فیلم منتشر شده در جریان بازی این دو تیم نشان می‌دهد فردی ناشناس با شمایل عجیب - از این نظر که شباهتی به ماموران انضباطی ندارد - با کاوری پشت دروازه تیم میهمان ایستاده و در کاغذی که در دست دارد اشکال عجیبی را پیاده می‌کند.

قاسم زاده، مدیرعامل باشگاه خونه به خونه در این رابطه گفت: با پیگیری هایی که انجام دادم، سرهنگ محمدی اعلام کردند که شخص مضنون سرباز امنیتی نیروی انتظامی بودند و وی را از زمین بیرون و اخراج نکردند. مجتبی پوربخش مجری برنامه هم اظهار داشت: با سرهنگ محمدی تماس گرفتیم و ایشان هیچ صحبتی نکردند و اعلام کردند هیچ نظری ندارند.

گفته‌های حسن زاده نشان می‌دهد ابعاد مخفیانه از حضور فرد ناشناس در ورزشگاه هفتم تیر وجود دارد که با بررسی پرونده در کمیته اخلاق و انضباطی می‌شود به آن پی برد.

در حاشیه بازی گل‌گهر سیرجان و خونه‌به‌خونه بابل در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، صحبت‌هایی مبنی بر ریخته شدن مایعی مجهول در دروازه‌های ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان وجود داشت که به دنبال آن مسئول ورزشگاه و یکی از اعضای تیم گل گهر به محرومیت دچار شدند.

ردپای جادوگر در بابل؛ فردناشناس در ورزشگاه چه کسی بود؟ (عکس + فیلم)

*عکسی که نشان می‌دهد فرد ناشناس مشغول امور دیگری نسبت به ماموریت انتظامی بود.

فیلم رفتارهای عجیب این فرد را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

حجم ویدیو: ۱.۹۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز