خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین خونه به خونه؛ یاران اسکوچیچ آماده بازی با ماشین سازی

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۰۲۶

اولین تمرین تیم فوتبال خونه به خونه پس از برتری مقابل بادران تهران برگزار گردید.

 پس از تعطیلی دو روزه تمرینات تیم خونه ‌به‌ خونه به دلیل برگزاری بازی های فشرده در هفته های اخیر، تمرین امروز این تیم در زمین ورزشی دانشکده تربیت بدنی بابلسر برگزار شد.

در ابتدای تمرین دراگان اسکوچیچ برای دقایقی با بازیکنان به گفتگو پرداخت و سپس بازیکنان زیر نظر آنتوان یوسنیک به گرم کردن پرداختند.

تمرینات دروازه بان های تیم نیز زیر نظر ملادن ژگانیر پیگیری شد.

در ادامه بازیکنان زیر نظر دراگان اسکوچیچ به تمرین گلزنی پرداختند و سرمربی کراوات خونه به خونه نیز در خلال تمرین نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

از نکات جالب تمرین امروز بازگشت دوباره میلاد ابطحی به تمرینات گروهی پس از گذر از مصدومیت بود تا مورد استقبال سایر بازیکنان قرار گیرد.

گفتنی است بازیکنان خونه به خونه پس از دو روز تعطیلی، با روحیه ای مضاعف و انگیزه ای قوی در تمرین امروز حاضر شدند و نکته جالب اینجاست که در تمرین امروز جدّیت بیشتری را از بازیکنان این تیم شاهد بودیم.

گفتنی است، تیم خونه به خونه در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ یک عصر روز یکشنبه در تبریز به دیدار ماشین سازی می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز