خبرگزاری کار ایران

حسن‌زاده: بازیکنان خونه به خونه در شش دیدار اخیر غیرت به خرج دادند/ به فکر موفقیت در بازی بعدی هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۷۲۲

قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه از بازیکنان تیمش که در 6 بازی گذشته نتایج بسیار خوبی گرفته و به رده دوم جدول لیگ یک صعود کرده اند، تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، بعد از پیروزی این هفته خونه به خونه مقابل بادران در دیدار صدرجدولی ها حسن زاده می گوید: بازیکنان تیم با نتایج فوق العاده در هفته های اخیر دل طرفداران تیم را شاد کرده اند. همانطور که می بینید حالا خونه به خونه نه فقط در بابل که از شهرهای همجوار هم هواداران زیادی دارد که برای دیدن بازی های ما به ورزشگاه می آیند. ما حالا حمایت کل استان را پشت سر خود داریم چراکه حق مازندران داشتن یک تیم در لیگ برتر است. 

وی ادامه داد: از بازیکنان تیم بسیار متشکرم، آنها واقعا غیرت کردند و از جان مایه گذاشتند تا بتوانند سه بازی حساس متوالی ما مقابل تیم های بالای جدولی را به سود خود تمام کنند. البته دیگر بازی های ما هم بسیار سخت بوده و برای ما ارزش تک تک امتیازات یکسان است و قصد داریم زحمات کادرفنی و بازیکنانمان را جبران کنیم. 

حسن زاده افزود: طبیعتا همه در تیم ما می دانند که کار صعود تمام نشده و ما باید تا آخرین لحظه رقابت ها کار را پیش ببریم. این چیزی است که بچه های تیم درک کرده اند و به همین دلیل دیگر کسی بابت پیروزی مقابل بادران شادی نمی کند. چراکه نگاه ما به بازی هفته بعد و موفقیت در آن است و حق نداریم به موفقیت های فعلی خودمان مغرور بشویم.

ورزش سه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز