خبرگزاری کار ایران

لیگ یک

اسکوچیچ و خونه به خونه در راه لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۰۴۶

تیم خونه به خونه با برتری مقابل ماشین سازی تبریز می‌تواند تا صدر جدول لیگ یک هم پیش برود به شرط اینکه نفت مسجد سلیمان برابر همشهری ماشین سازی ناکام باشد.

به گزارش ایلنا، در جریان بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال تیم‌های خونه به خونه و ماشین سازی تبریز از ساعت 14:30 در ورزشگاه بنیان دیزل رو در روی هم قرار می‌گیرند. تیم بابلی هفته گذشته بادران تهران را از پیش رو برداشت و ماشین سازی مقابل برق شکست خورد.

خونه به خونه فرم مناسبی که به همراه جواد نکونام در فصل جاری را آغاز کرده بود به همراه دراگان اسکوچیچ حفظ کرده و آنها رفته رفته به صدر جدول نزدیک شده‌اند تا اکنون در فاصله دو امتیازی نفت مسجد سلیمان صدرنشین حضور داشته باشند.

حریف امروز خونه به خونه از جمله تیم‌های فصل جاری است که با تعویض سرمربی مواجه بود؛ در تعطیلات لیگ نزدیک به سه ماه پیش رسول خطیبی را برکنار کرد و عباس آقایی را به عنوان سرمربی جدید معرفی نمود. آقایی طی 10 بازی به همراه ماشین سازی 10 امتیاز کسب کرده و نماینده تبریز با 27 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

اسکوچیچ و خونه به خونه در راه لیگ برتر

نکته قابل توجه درباره تیم تحت هدایت سرمربی کروات شکست ناپذیری آنهاست. خونه به خونه در شش بازی به همراه اسکوچیچ یک تساوی کسب کرده و پنج پیروزی به دست آورده است. آنها اگر شکست ناپذیری‌شان را در بازی خارج از خانه امروز هم ادامه بدهند و از طرفی شهرداری تبریز نفت مسجد سلیمان را متوقف کند، خونه به خونه به صدر جدول می‌رسد.

تیم بابلی با حواشی فراوانی رو به رو شده و در بازی برابر نفت صدرنشین هم گفته می‌شد فرد مشکوکی که در ورزشگاه حضور داشته جادوگر آنها بوده اما شاگردان اسکوچیچ نشان داده‌اند رقابتی که با جواد نکونام آغاز کرده‌اند را قصد دارند با صعود به لیگ برتر به پایان برسانند با وجود اینکه نیمه نهایی جام حذفی را هم پیش رو دارند. حضور بازیکنان جوان و با انگیزه در ترکیب این تیم نویدبخش آینده روشن آنهاست و هواداران پرشورشان بی صبرانه منتظر هفته‌های پایانی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز