خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان حرفه ای و سابقه دار با 42 فقره سرقت در ایذه

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۴۰

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه ای و سابقه دار با 42 فقره انواع سرقت در شهرستان ایذه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران پلیس شهرستان ایذه با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی نامحسوس باند سه نفره سارقان حرفه ای و سابقه دار را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام تحقیقات اطلاعاتی محل اختفاء سارقان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه از قبیل طلاجات به ارزش 180 میلیون ریال، مقداری اثاثیه منزل و سه دستگاه موتور سیکلت کشف شد.

وی در ادامه اذعان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به 42 فقره سرقت از قبیل سرقت منزل، مغازه، اماکن خصوصی، داخل خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز