خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اندیمشک خبرداد:

کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۸۴۹

فرمانده انتظامی اندیمشک با اعلام توقیف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده دانگ فنگ از کشف لوازم خودرو قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس‌زاده" گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران ایست و بازرسی "پل زال اندیمشک" با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ حامل بار قاچاق در محور "اندیمشک – خرم آباد" شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از بار این کامیون 949 کارتن پلوس خودرو، 9 کارتن 3 شاخه فرمان خودرو و 4 کارتن آبسردکن فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.

سردار عباس زاده در ادامه گفت: در این زمینه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان این که عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز