خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبرداد:

کشف بیش از یک میلیارد ریال لوازم جانبی رایانه قاچاق در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۶۳۳

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله لوازم جانبی رایانه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس‌زاده" ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی"پل زال" شهرستان "اندیمشک" با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون توقیف شده، 731 کارتن کیبورد، 664 کارتن انواع مُوس، 29 کارتن وب کم، 68 کارتن هدفون و 40 کارتن پد مُوس فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان این که در این زمینه یک نفر دستگیر و راهی مرجع قضایی شده، در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال" طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستورکار این فرماندهی قرار دارد و تمام محور های مواصلاتی استان برای اخلالگران اقتصادی ناامن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز