خبرگزاری کار ایران

سردار سرلشکر صفوی:

استان خوزستان دومین منطقه حیاتی کشور

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۲۳

مشاور ارشد مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) روز گذشته در نشست با فرماندهان، مدیران و معاونان فرماندهی انتظامی استان گفت: استان خوزستان هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایران است و بعد از تهران دومین منطقه حیاتی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، روز گذشته سردار سرلشکر "صفوی" مشاور ارشد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سفر به استان خوزستان، در ستاد فرماندهی انتظامی استان حاضر و نشستی صمیمی با فرماندهان، مدیران و معاونان فرماندهی انتظامی خوزستان داشت.

این مقام مسئول به عملکرد فرماندهی انتظامی استان به خصوص در اغتشاشات اخیر پرداخت و افزود: نیروی انتظامی خوزستان در اغتشاشات ماه های اخیر با عملکرد مقتدرانه و هوشمندانه توانست با کمترین آسیب بهترین عملکرد را داشته باشد و این جای تقدیر دارد.

وی افزود: فرمانده انتظامی استان با تدبیر، هوشمندی و شجاعت و با هماهنگی های موثری که با سپاه پاسداران در استان و شهرستان های تابعه داشت در مدیریت اغتشاشات بسیار کار ساز بود و نتیجه خوبی در پی داشت.

سردار سرلشکر صفوی به مسئولان انتظامی استان تاکید کرد که شما ها باید با توجه به فرهنگ، جغرافیا و طبیعت استان و با استفاده از ظرفیت اقوام و عشایر با هم افزایی، امنیتی مطلوب را در استان برقرار کنید.

وی به مشکلات عمده این استان پرداخت و افزود: با ریشه یابی تهدیدات، مشکلات و همچنین اشتغال زایی توسط شرکت ها و کارخانجات استان می توان کاهش جرایم را در استان مشاهده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز