خبرگزاری کار ایران

مسی به مربیانش کمک کرد

گواردیولا: کیفیت جام جهانی بستگی به مربیان شجاع دارد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۸۵۷

سرمربی منچسترسیتی می‌گوید ادامه همکاری او با تیم صدرنشین لیگ جزیره در سال های آینده به علاقه هواداران تیم بستگی دارد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا برای چندمین بار از عملکرد فوق العاده لیونل مسی تعریف کرد و معتقد است او در جام جهانی زمانی که سرمربیان از او عملکرد تهاجمی بخواهند به مراتب نسبت به بازی دفاعی بهتر عمل خواهد کرد.

مسی که گفته می‌شود برای بارسلونا در پست خودش بازی نمی‌کند و چند قدم عقب تر برای توپ گیری و ایجاد موقعیت‌های خطرناک در میانه میدان حاضر می‌شود، هفته گذشته با یک ضربه ایستگاهی دیدنی اتلتیکو مادرید را برابر بارسلونا شکست داد.

گواردیولا درباره مسی در Directv Sport گفت: اینگونه تصور می‌کنم که لیونل مسی هر مربی که با او همکاری کرده است را ارتقا بخشیده است. او توانایی ایجاد هر چیز بهتری را دارد. 

سرمربی کاتالانی می‌گوید علاقه دارد مربیان حاضر در جام جهانی را شجاع ببیند و بازی های هجومی را تماشا کند. گواردیولا ادامه داد: کیفیت جام جهانی بستگی به مربیان شجاع دارد. اگر آنها به حملات فکر کنند، جام جهانی زیبا می‌شود. هنگامی که به نیمه نهایی یا نیمه نهایی رسیدید، سخت تر خواهد بود اما برخی از مربیان معتقدند که بهترین راه برای از دست دادن این است که مثبت باشد.

پپ گواردیولا درباره اینکه تا چه زمانی در منچسترسیتی می‌ماند، اظهار داشت: به این نتیجه رسیده‌ام که باشگاه منچسترسیتی بزرگ تر و بهتر از آن چیزی است که مردم درک کرده اند و به آن باور دارند. ادامه همکاری من به این بستگی دارد که من چه احساسی داشته باشم و آنها هم مرا دوست داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز