خبرگزاری کار ایران

خریدهای فصل جاری گواردیولا به 313 میلیون یورو رسید

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۰۲۶

با انتقال 65 میلیون یورویی امریک لاپورت از ورزشگاه سن‌مامس به ورزشگاه اتحاد، رقمی که پپ گواردیولا در این فصل صرف خرید بازیکنان جدید در منچسترسیتی کرد به 313 میلیون یورو رسید.

به گزارش ایلنا، سرمربی اسپانیایی آبی‌های شهر منچستر پیش از خرید این مدافع میانی فرانسوی، در بازار نقل و انتقالات تابستان سال 2017 رقمی در حدود 247 میلیون یورو صرف خرید بازیکن جدید کرد و تمرکز ویژه‌ای روی تقویت خط دفاعی تیمش داشت.

 او زمستان امسال هم دوباره به تقویت خط دفاعی تیمش پرداخت و به همین دلیل باشگاه 65 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش صرف خرید لاپورت کرد که با این حساب مجموع کل خریدهای او در من‌سیتی از تابستان سال 2016 که به این تیم پیوست به 526 میلیون یورو افزایش پیدا کرد.

 سیتی در شرایطی لاپورت را خرید که پیش از این تمرکزش روی خرید الکسیس سانچس از آرسنال بود، بازیکنی که در نهایت به منچستریونایتد پیوست. این تیم که هنوز شانس کسب بردن تمامی جام‌های ممکن را دارد، در فصل جاری توجه ویژه‌ای به تقویت خط دفاعی‌اش داشته است چرا که تابستان امسال 5/57 میلیون یورو صرف خرید بنژامین مندی از موناکو، 51 میلیون یورو صرف خرید کایل واکر از تاتنهام و 30 میلیون یوروی دیگر صرف خرید دانیلو از رئال مادرید کرد که باید 50 میلیون یورویی که صرف خرید برناردو سیلوا شده همچنین 40 میلیون یورو برای خرید ادرسون، 12 میلیون یورو برای خرید داگلاس لوئیز، 4 میلیون یوروی خرید کایوده و 5/2 میلیون یوروی خرید ایلیچ را هم به آنها اضافه کرد.

 علاوه بر خط دفاعی 270 میلیون یورویی‌ سیتی، پپ از دو سال پیش تاکنون خریدهای دیگری مانند لروی سانه 50 میلیون یورویی، گابریل ژسوس 32 میلیون یورویی، ایلکای گوندوغان 27 میلیون یورویی، براووی 18 میلیون یورویی، نولیتوی 18 میلیون یورویی، مارلوس مورنوی 5/5 میلیون یورویی، رویی 7/4 میلیون یورویی و زینچنکوی 2 میلیون یورویی هم انجام داده است.

سیتی بخشی از هزینه خرید بازیکنان جدیدش را با فروش بازیکنانی مانند کلچی ایهناچو در ازای 7/27  میلیون یورو، انس اونا در ازای 14 میلیون یورو، یووتیچ 5/13 میلیون یورو، ویلفرد بونی در ازای 13 میلیون یورو و ژکو در ازای 11 میلیون یورو تأمین کرد. این یعنی که باشگاه 397 میلیون یوروی دیگر را از منابع دیگر صرف خرید بازیکنان مورد نظر گواردیولا کرده است که این به مذاق برخی مربیان مانند ژوزه مورینیو در منچستر یونایتد خوش نیامده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز