خبرگزاری کار ایران

د‌بروین: تیم‌های زیادی می‌خواهند به سبک ما بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۱۳۱

کوین د‌بروین از عملکرد پپ گواردیولا در منچسترسیتی تقدیر کرده است. او گفته بسیاری از تیم‌ها حسرت بازی مانند سیتی را دارند.

به گزارش ایلنا، این تیم در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر با 12 امتیاز اختلاف نسبت به منچستریونایتد قرار گرفته است. آنها به دلیل نمایش‌های تهاجمی خود ستایش بسیاری دیده‌اند، به‌ویژه که 21 گل بیشتر از یونایتد زده‌اند.

د‌بروین که نقشی کلیدی در فصل درخشان منچسترسیتی دارد، گفته فعلا روی فتح لیگ تمرکز دارد و سپس به جام جهانی با بلژیک فکر خواهد کرد. او می‌گوید: «گواردیولا دارد اینجا چیزی می‌سازد. ما داریم نشان می‌دهیم که یکی از بهترین تیم‌های دنیا هستیم. ما به شیوه خاصی بازی می‌کنیم و خیلی از تیم‌ها دوست دارند بتوانند مانند ما بازی کنند.

پپ من را راهنمایی کرده که چطور به تیم کمک کنم. وقتی که تیم پیروز می‌شود، من هم برنده می‌شوم.»

د‌بروین توانسته شش گل در لیگ بزند، یعنی معادل کل فصل پیش. این هافبک همچنین 10 گل هم ساخته است. این بازیکن 26ساله می‌گوید سخت بتوان مانند سیتی در تیم ملی بلژیک هم بازی کرد: «به نظرم نمی‌توان سیتی و بلژیک را مقایسه کرد. پپ گواردیولا سبک خودش را دارد و فکر می‌کنم در دنیا حتی پنج تیم هم نباشند که مانند ما بازی کنند. ما زمان داشته‌ایم که سیستم خود را بهبود ببخشیم چون هر روز همدیگر را می‌بینیم. در تیم ملی اوضاع متفاوت است و ما زمان کمتری برای کار داریم.

سبک بازی در تیم ملی متفاوت است. غیرممکن است که بتوانید به سبک منچسترسیتی در بلژیک بازی کنید. برای این کار نیاز به مربی دارید که آن سبک را داشته باشد و بازیکنانی که بتوانند آن سبک را پیاده کنند. همچنین طول می‌کشد تا روی این شیوه بازی کار کنید. ما باید اسلوب بازی خود را در تیم ملی بسازیم.»

او اخیرا قرارداد جدیدی تا سال 2023 با سیتی امضا کرده است و می‌خواهد مانند ونسان کمپانی، اسطوره باشگاه شود: «خوشحالم که طرفداران من را دوست دارند اما ما هنوز هیچ چیزی فتح نکرده‌ایم. امیدوارم که نماد باشگاه شوم، مانند ونسان کمپانی. افتخار می‌کنم که افراد زیادی من را دوست دارند و سبک بازی من را می‌پسندند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز