خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

در اشتغال روستایی بنای توزیع پول نداریم/ هدف ایجاد اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۸۵۰

استاندار قزوین گفت: به جای توزیع پول باید به سمت مشاغل اقتصادی و پایدار روستایی برویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی درکارگروه اشتغال استان تصریح کرد: در بحث اعطای تسهیلات، نباید با دادن وعده‌هایی که عملی نمی‌شود، در مردم توقع ایجاد کنیم، این وعده‌ها منجر به نارضایتی مردم می‌شود.

زاهدی در رابطه با مخالفت با بعضی قوانین گفت: ممکن است ما با یک روندی موافق باشیم که با قوانین هماهنگ نیست ولی به هرحال تابع قوانین ابلاغی هستیم تا تعادل در مدیریت امور ایجاد شود.

وی در بحث عدم تطابق اطلاعات بیمه‌شدگان و کارکنان مشاغل گفت: باید دقتی در بحث آمار کشور وجود داشته باشد. هرچه به سمت فناوری نوین حرکت کنیم مشکلات راحت‌تر حل می‌شود.

استاندار افزود: در استان قزوین ۲۴ هزار نفر بیمه شده قالیبافی معرفی شدند که از این تعداد ۱۳ هزار نفر حذف شدند.

گفتنی است، کارگروه اشتغال استان از طراحی سامانه اشتغال استان خبر داد که در این سامانه مدیران شرکت‌های کارگری و تأمین اجتماعی می‌توانند اطلاعات شاغلان خود را وارد ثبت کنند.

 زاهدی همچنین درباره استفاده مثبت از فناوری اطلاعات تصریح کرد: با فعال شدن کارت ملی هوشمند در سرار کشور بسیاری از مشکلات اطلاعاتی شاغلان و بیمه‌شدگان رفع خواهد شد.

گفتنی است، نرخ مشارکت اقتصادی کشور در سال گذشته ۴۰.۱ بوده و نرخ استانی ۳۹.۲ است. همچنین نرخ بیکاری پاییز ۹۶ در کشور ۱۱.۹ و در استان قزوین ۱۰.۱ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز