خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات امضا شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۸۶

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: تفاهم نامه همکاریهای مشترک میان ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات، علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان امضا شد.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشگر پاسدار محمد باقری درباره این تفاهم نامه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه دستگاه های دولتی تعهد کردند که زمینه اشتغال را برای جوانان شناسایی و معرفی کنند تا زمینه ورود آنها به اشتغال فراهم شود.

وی افزود: نیروهای مسلح نیز از جهت مکان، زیرساخت و امکاناتی که آموزش و تربیت سربازان برای فراگیری مهارت ها لازم باشد، مهیا می‌کند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما برنامه داریم تا در سال ۹۷ تعداد سربازانی که گواهینامه دوره های مهارتی را دریافت می کنند به ۲۰۰ هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.

 سرلشگر باقری با بیان اینکه امروز روز خوبی در جهت توسعه مهارت آموزی سربازان بود، تصریح کرد: در اجرای این تفاهم نامه ها مقرر شد نیروهای مسلح نیز مراکز، زیرساخت‌ها، امکانات و آموزش و مربی و سایر امکانات را برای اجرای این طرح آماده کند و سربازان ما با مهارتی که آموخته اند بتوانند گواهینامه کشوری با ارزش ملی و بین المللی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه ما درسال ۹۶ توانستیم بیش از ۱۰۰ هزار سرباز و ۲ هزار نفر از کادر نیروهای مسلح را در این طرح شرکت داده و به آنها گواهینامه کسب مهارت و مربی گری اعطا کنیم، اظهار کرد: ما برنامه داریم تا این عدد برای سال آینده به میزان دو برابر افزایش داشته و در سال ۹۷ حدود ۲۰۰ هزار سرباز گواهینامه آموزش های مهارتی را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز