خبرگزاری کار ایران

داداش‌زاده: دوست دارم پرسپولیس با بردن دربی قهرمان شود/ بازی حتما برنده دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۶۳۷

پیشکسوت سابق استقلال و پرسپولیس در مورد تقابل این دو تیم صحبت کرده است.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دربی روز پنجشنبه میان استقلال - پرسپولیس اظهار داشت: من برخلاف همیشه که اعتقاد داشتم بازی مساوی می‌شود، در این بازی عقیده دارم یک تیم پیروز خواهد شد چرا که شرایط دو تیم نوید یک بازی خوب و تماشاگر پسند را می‌دهد و اینکه چه کسی برنده شود بستگی به شرایط بازی و آمادگی بازیکنان دارد.

وی افزود: در دیدارهای اخیر پرسپولیس روند بهتری در دربی داشته و اکثراً بازی‌ها را با برتری فنی در میدان به سود خود به پایان برده است و در این دیدار هم فکر می‌کنم شانس بیشتر با پرسپولیس باشد که بتواند با کسب 3 امتیاز این مسابقه برای اولین بار در لیگ پایان دربی را با جشن قهرمانی خود همراه کند. صحبت‌های برانکو که گفته در پایان بازی جشن گرفته می‌شود نوید خوبی برای هواداران است که روز باشکوهی برای آنها باشد.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در ادامه گفت: استقلال هم تیم خوبی است و با آمدن کادرفنی جدید انگیزه بازیکنان بالا رفته است. آنها دیدار رفت را واگذار کردند و نمی‌خواهند دیدار برگشت را هم با باخت پشت سر بگذارند و ضمن اینکه 3 امتیاز این بازی برای آنها در کورس بالای جدول اهمیت زیادی دارد. به نظر من استقلال رو به بازی بسته و محتاطانه می‌آورد و برنامه‌ریزی‌اش روی ضد حملات است.

داداش‌زاده در مورد شرایط دو تیم هم گفت: بیرانوند مثل همیشه آماده است و در استقلال هم با محرومیت حسینی، بازی کردن رحمتی قطعی است و این دو نفر در چارچوب دروازه مثل همیشه می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. در خط دفاع هم دو تیم نفرات خوبی دارند و وضعیت مشابهی حاکم است. قدرت خط هافبک هم در دو تیم تقریبا یکسان است ولی در خط حمله پرسپولیس بهتر عملکرده است و استقلال تنها چند وقت است که با حضور تیام شرایط بهتری پیدا کرده ولی برتری در این پست با پرسپولیس است.

وی افزود: امیدوارم پرسپولیس با ثبت یک برد پرگل به نام خودش جشن قهرمانی باشکوهی برگزار کند.

پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: امیدوارم تماشاگران دو تیم تنها به تشویق تیم خودشان بپردازند و از توهین و کارهای دیگر پرهیز کنند چرا که رئیس فیفا میهمان این بازی است و نشان دادن رفتار نادرست می‌تواند عواقب سنگینی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز