خبرگزاری کار ایران

کاشانی: امیدوارم ادعای ملکی و زمانی در مورد دربی درست باشد/ از جدایی مسلمان خبر ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۹۹۱

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در مورد شرایط این باشگاه و دربی پیش رو صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جفعر کاشانی در حاشیه نشست مشترک سرخابی‌ها پیش از دربی اظهار داشت: نشست خیلی خوبی است و در راستای تعامل بیشتر دو باشگاه مفید است ولی چقدر خوب بود که این نشست در محل یکی از دو باشگاه برگزار می‌شد و امیدوارم امکانات سخت‌افزاری به گونه‌ای باشد که جلسات بعدی را در محل باشگاه‌ها برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پیش از این در این نشست‌ها بر سر نتیجه بازی توافق می‌شد، گفت: من در طول سال‌هایی که در فوتبال بودم هرگز چنین چیزی را نه دیدم و نه نشنیدم. بازی‌های بزرگ این چنینی در همه جای دنیا وجود دارد و حساسیت‌های خاص خودش را دارد ولی مسائل این چنینی به هیچ وجه مطرح نیست.

کاشانی در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه دربی عنوان کرد: بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و هر تیمی از فرصت‌هایش استفاده بهتری کند برنده خواهد شد. برای من مهم‌تر از نتیجه رعایت اخلاق و جوانمردی است و امیدوارم یک بازی جوانمردانه از دو تیم ببینیم و تماشاگران از دیدنش لذت ببرند.

وی در مورد اینکه ملکی و زمانی، دو عضو هیات مدیره استقلال گفته‌اند این تیم دربی را نمی‌بازد گفت: امیدوارم همینطور باشد و ادعای این دو عزیز به وقوع بپیوندد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پایان در مورد وضعیت محسن مسلمان و شایعه جدایی وی عنوان کرد: من در مورد جدایی این بازیکن چیزی نشنیدم. او بازیکن پرسپولیس است و اگر از لحاظ فنی مورد تایید سرمربی باشد بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز