خبرگزاری کار ایران

ملکی: هواداران حواسشان به حضور اینفانتینو در ورزشگاه باشد/ استقلال و پرسپولیس بدون هم بی‌معنی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۰۲۷

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در نشست شهرآورد و رسانه در خصوص دیدار حساس روز پنجشنبه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر عباسی ملکی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در نشست شهرآورد و رسانه اظهار داشت: رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال درگیر مصدومیت پادوانی و فراهم آوردن مقدمات حضور او در تهران است که از این بابت عذرخواهی کرد و نتوانست به نشست امروز بیاید.

وی افزود: ابتدا جا دارد به خانم شجاعی، همسر مرحوم پورحیدری که نایب رئیس فدراسیون بسکتبال شده است، تبریک بگویم. در مورد باشگاه استقلال هم باید بگویم در طول سال‌های حیاتش در آسیا آبروی ایران را خریده و پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران در آسیاست. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. خوشبختانه استقلال در وضعیت خوبی قرار دارد و فوتبال روانی را به نمایش می‌گذارد. موفقیت‌های اخیر استقلال را در آسیا دیده‌اید؟ این به مدیریت به باشگاه برمی‌گردد که سعی کرده حاشیه‌ای کنار تیم نباشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: کادرفنی خوبی انتخاب شده که با وجود حضور پنج ماهه به خوبی توانسته است تیم را مدیریت کند. از هواداران استقلال و پرسپولیس خواهش می‌کنم که فقط بحث رقابت را داخل زمین ببینند و خودشان را خدای نکرده دشمن نبینند. این دو تیم با هم معنا دارند، استقلال بدون پرسپولیس و پرسپولیس بدون استقلال معنی ندارند، همان‌طوری که رئال مادرید با بارسلونا چنین تعریفی دارند. 

ملکی تصریح کرد: امیدوارم پنجشنبه بازی خوبی را ببینیم و با توجه به اینکه رئیس فیفا نیز در ورزشگاه حضور خواهد داشت هواداران به این موضوع توجه داشته باشند و فرهنگ بالای‌شان را نشان دهند. 

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: ما از زمانی که روی کار آمدیم، فقط دنبال این بودیم که مشکلات گذشته را حل کنیم. در کارهای فرهنگی نه تنها باید هزینه شود، بلکه باید سرمایه‌گذاری وسیعی صورت گیرد. اسپانسرمان به ما محبت دارد و به اعتقاد من اگر همین روند درآمدزایی در استقلال ادامه پیدا کند، باشگاه تا دو سال آینده به هیچ فردی بدهکار نخواهد بود و از شرمندگی هواداران در می‌آییم. ما می‌دانیم که معنای باشگاهداری اصلاً این‌طور نیست و باید در آینده کمپ و ورزشگاه اختصاصی برای باشگاه بسازیم و فرهنگ‌سازی انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز