خبرگزاری کار ایران

میرلوحی خطاب به اعضای شورا:

به افزایش قیمت بلیط مترو رای دهید

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۹۹

عضو شورای شهر تهران در دفاع از افزایش قیمت بلیت مترو گفت: روزی یک میلیون جمعیت برای چه باید از خارج از تهران به پایتخت وارد شوند، بدون آنکه عوارضش را بپردازند، ما نماینده مردم کرج که نیستیم. ما نماینده مردم تهران هستیم. چرا تهرانی‌ها باید این عوارض را پرداخت کنند. باید واقعیت را ببینیم. نمی‌توان بلیت را مجانی کرد. قرار نیست برخی از گلشهر کرج فقط با یک بلیت به تهران‌پارس برسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود میرلوحی در جریان تصویب پیشنهاد کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر برای افزایش قیمت بلیت مترو در سال آینده به عنوان موافق پیشنهاد قیمت گفت: مترو هنوز به 10 درصد هم نرسیده است. دیگر دوران پول‌پاشی به اتمام رسیده و اگر می‌خواهید؛ مترو تمام شود باید در یارانه‌ای که به مترو اختصاص می‌یابد، صرفه‌جویی کنید.

این عضو شورای شهر با تاکید براینکه شهرداری بالاخره باید وام و تعهدات مالی‌ای که برای مترو دریافت می‌کند را به نوعی پس دهد، ادامه داد: اگر طرفدار حمل و نقل عمومی و سالم هستید باید به افزایش قیمت رای دهید، چراکه دولت اذعان می‌کند که دیگر پولی ندارد. نفت هم که نیست پس نباید احساساتی شوید.

وی افزود: روزی یک میلیون جمعیت برای چه باید از خارج از تهران به پایتخت وارد شوند، بدون آنکه عوارضش را بپردازند، ما نماینده مردم کرج که نیستیم. ما نماینده مردم تهران هستیم. چرا تهرانی‌ها باید این عوارض را پرداخت کنند. باید واقعیت را ببینیم. نمی‌توان بلیت را مجانی کرد. قرار نیست برخی از گلشهر کرج فقط با یک بلیت به تهران‌پارس برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز