خبرگزاری کار ایران

اختلاس ۱۰۰ میلیارد تومانی بیمه رازی در مراجع ذیصلاح در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۴۴

شرکت بیمه رازی در جوابیه‌ای به خبر اختلاس ۱۰۰میلیارد تومانی از سوی این شرکت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، طبق اطلاعات بدست آمده،‌ برخی مدیران شرکت بیمه رازی در چند سال گذشته، با اسناد جعلی و غیرواقعی اسنادی را به عنوان خسارت بیمه‌گذاران و مشتریان ثبت می‌کردند، اما با توجه به اینکه این اسناد در فرایند چندین ساله ارائه و ثبت می‌شد، در ظاهر حجم خسارات رقم غیرواقعی را نشان می‌داد.

طبق بررسی‌های انجام شده در طی چند سال از محل ثبت خسارات غیرواقعی در بخش بیمه شخص ثالث، رقمی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان با این روش از حساب شرکت برداشت شده است.

در خصوص این خبر بیمه رازی واکنش نشان داد؛

در پی انتشار اخباری مبنی بر اختلاس ۱۰۰میلیارد تومانی در بیمه رازی، بدینوسیله اعلام میکند؛

1.تقویت سیستم نظارتی و حسابرسی داخلی در بیمه رازی، موجب کشف و شناسایی، اسناد مشکوکی شد که بلافاصله اقدامات ضروری و قضایی لازم در این خصوص در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه یکی از عوامل اصلی نیز در بازداشت است.

2.در خصوص میزان اختلاس و سوء استفاده انجام شده، ضمن تکذیب صد در صد رقم  ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام شده، کار در مراجع ذیصلاح در حال بررسیهای کارشناسی است.

3.اساساً موضوع در رده های مدیریتی میانی بوده و این موضوع در حال پیگیری است.

اطلاع رسانی رسمی مرتبط با این موضوع از طریق روابط عمومی انجام خواهد شد.

روابط عمومی بیمه رازی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز