خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد گیلان خبر داد:

برپایی 140 پایگاه نیکوکاری در گیلان/ پیش‌بینی افزایش 50 درصدی کمک‌های مردمی

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۰۵

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان به برپایی 90 پایگاه ثابت و 50 سیار در شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق این پایگاه‌ها به نیازمندان اهداء کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا جواد زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان ضمن گرامیداشت هفتهٔ احسان و نیکوکاری و قدردانی از تعامل و همدلی مردم و سازمان‌ها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن ملی گفت: هدف از برگزاری جشن ملی نیکوکاری فراهم آوردن شرایط مناسب برای نیازمندان به‌ویژه دانش آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال نو است که طی سه روز هم‌زمان با کشور در سراسر گیلان نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه برگزار خواهد شد، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه در سطح مدارس، پنجشنبه  ۱۷  اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرها و جمعه ۱۸ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.       
 
جواد زاده تصریح کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار "جوانه لبخند می‌کاریم" در آستانه سال نو با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان اجرا می‌شود و وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان صداوسیما، سازمان دانش‌آموزی، سازمان بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری محله در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن ملی مشارکت می‌کنند.       
 
وی بابیان اینکه امسال 350 هزار پاکت نیکوکاری برای توزیع در سطح مدارس گیلان پیش‌بینی‌شده است، ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس از طریق این پاکت‌های نیکوکاری، توسط مدیران صرف دانش آموزان بی‌بضاعت همان مدارس می‌شود .
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان همچنین به برپایی 90 پایگاه ثابت و 50 سیار در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق این پایگاه‌ها به نیازمندان اهداء کنند .
 
جواد زاده با اشاره به اینکه مردم نوع‌دوست گیلان در جشن نیکوکاری سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کرده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال با مشارکت سازمان‌ها، نهادها و همچنین همدلی بیش‌ازپیش خیران و مردم، شاهد افزایش 50 درصدی کمک‌ها باشیم .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز