خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان اعلام کرد:

مردم استان زنجان در جشن نیکوکاری سال جاری به میزان ۱۲ میلیارد ریال مهربانی تقسیم کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۸۲

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان آمار اولیه میزان کمک‌های مردم استان زنجان در جشن نیکوکاری را ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، گفت: بر اساس آمار رسیده از پایگاه‌های دایر شده توسط کمیته امداد و بسیج در استان بیش از ۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است که این رقم در مقایسه با کل کمک‌های جمع‌آوری شده در سال قبل ۱۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو با تقدیر از مشارکت صمیمانه مردم استان زنجان در جشن نیکوکاری اظهار کرد: این بار نیز همچون سایر مناسبت‌ها و طرح‌ها مردم استان نوع‌دوستی و خیراندیشی خود را به اثبات رسانده و به یاری نیازمندان آمدند.

وی با ارائه گزارشی از آمار اولیه کمک‌های جمع‌آوری شده در استان زنجان در قالب جشن نیکوکاری تصریح کرد: بر اساس آمار رسیده از پایگاه‌های دایر شده توسط کمیته امداد و بسیج در استان بیش از ۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است که این رقم در مقایسه با کل کمک‌های جمع‌آوری شده در سال قبل ۱۶ درصد افزایش یافته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با تشریح اینکه از مجموع کمک‌های اعلام شده ۲ میلیارد ریال به صورت نقدی اهدا شده است، گفت: این رقم در مقایسه با میزان کمک‌های سال قبل ۲۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

این مسئول همچنین ارزش کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده در استان را بیش از ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و بیان کرد: در این بخش نیز شاهد افزایش ۱۴ درصدی کمک‌ها هستیم.

حسنلو با توضیح اینکه هنوز میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس و مساجد استان در این آمار وارد نشده است، پیش‌بینی کرد: با احتساب این آمارها میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد افزایش داشته باشد.

وی در ادامه با تقدیر از آموزش و پرورش استان، انجمن اولیا و مربیان، صدا و سیما و بسیج مستضعفین برای همکاری صمیمانه در این جشن از حضور خیرخواهانه خیران و حامیان نیز در این جشن تقدیر و قدردانی کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه هنوز هم جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری در استان ادامه دارد، از مردم استان خواست برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به دفاتر کمیته امداد در سطح استان و خانه انفاق در مرکز زنجان مراجعه و یا کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ سیبای این نهاد نزد بانک ملی واریز کنند.

این مسئول در پایان با اشاره به نحوه توزیع کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در این جشن بیان کرد: این کمک‌ها در کمترین زمان بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز