خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری به شکل جدی پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۵۷۶

استاندار کردستان گفت: مدیران دولتی و بخش خصوصی باید دست به دست هم داده و با ابتکار عمل فرآیند سرمایه گذاری در طرح های اشتغالزا را به شکل جهشی به کوتاه ترین حد ممکن برسانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در بیست و ششمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سنندج، با بیان اینکه نشست های گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بایستی منتج به نتیجه شود، گفت: برگزاری جلساتی که عملا فاقد خروجی مطلوب است جز اتلاف وقت و هزینه نیز ثمر و مفید به فایده نخواهد بود.

وی اظهار داشت: مهم و بلکه ضروری است در اینگونه جلسات چند موضوع مشخص و محدود مطرح و راهکار درست برای اجرا ارائه شود.

مرادنیا مشکلات فراروی استان را قابل حل شدن دانست و گفت: پاره ای از مشکلات که شامل قانون گذاری است از طریق نمایندگان مردم با طرح مسئله در مجلس نیز می تواند راه گشای چالش های فعلی باشد.

استاندار کردستان گشودن گره ای از مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی را حائز اهمیت تلقی کرد و افزود: چنانچه مشکل از سوی بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی است می طلبد بخش خصوصی با پیگیری چالش ها از طریق جلسات در راستای شفاف سازی افزون تر امور اقدام کند.  

مرادنیا عنوان کرد: اینکه مشکلات را به صورت طرح و پروژه ای بنگریم به حل و رفع آنها کمکی نمی‌کند بلکه بایستی با بازشناسی و بازنگری رویکرد خویش نیز محدویت ها را به حداقل کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه استان با کشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند، خاطرنشان کرد: نیاز سنجی و قابلیت ظرفیت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در شهرستان‌ها بایستی موردتوجه بخش خصوصی واقع شود.

لازم به ذکر است در این جلسه به طور کلی موانع سرمایه گذاری استان مورد بحث و تبادل نظر بین بخش دولتی و خصوصی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز