خبرگزاری کار ایران

کنسرت «نیوش» به نفع کودکان سرطانی

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۴۸

گروه موسیقی «نیوش» که طی سال‌های گذشته کنسرت‌های خیریه بسیاری را اجرا کرده، اسفند ماه امسال برنامه‌ای را به نفع کودکان سرطانی روی صحنه می‌برد.

سروش قهرمانلو در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر گفت: گروه «نیوش» ۵ و ۶ اسفند اجرایی را در سالن آمفی تئاتر بیمارستان محک به نفع کودکان مبتلا به سرطان محک روی صحنه می‌برد. البته این اجرا با حضور کودکان مبتلا به سرطان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ما در این برنامه قطعاتی مانند «شب زده»، «صدای قلب»، «عین و شین و قاف»، «انار نخل خنده» و برخی قطعات دیگر را از آلبوم‌ «کینه» و آلبوم جدید نیوش را که هنوز منتشر نشده اجرا خواهیم کرد.

این نوازنده سه‌تار الکتریک همچنین عنوان کرد: اشعار این قطعات از سروده‌های حافظ ایمانی، گروس عبدالملکیان، علی اکبر یاغی تبار، مولانا و عماد خراسانی انتخاب شده است. ما همچنین در این برنامه از صدای حرکت قلم نی روی کاغذ نیز استفاده می‌کنیم.

سروش قهرمانلو گفت: در این اجرای خیریه آرش قهرمانلو (سرپرست و خوشنویس)، کیکاووس مختاری (رهبر ارکستر نیوش، تنظیم‌کننده، نوازنده‌ی پیانو و سینتی سایزر) و خود من (خواننده و  نوازنده سه‌تار و سه‌تار الکتریک) به عنوان اعضای ثابت گروه و همچنین ستار خطابی (نوازنده‌ی دف و دمام و تنبک و سازهای کوبه‌ای) و علی آقایی (نوازنده‌ی دف) به عنوان اعضای میهمان گروه «نیوش» را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز