خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی:

پیگیر رفع مشکلات تیم فوتبال بانوان همیاری شهرداری ارومیه هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۷۳۸

شهریاری گفت: امیدواریم با حمایت های بیشتر، بتوانیم شاهد درخشش تیم فوتبال بانوان سازمان همیاری استان بعنوان یکی از تیم های برتر لیگ باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،تیم فوتبال بانوان سازمان همیاری شهرداری‌های استان ظهر امروز به همراه سرپرست و سرمربی تیم در محل استانداری حضور یافتند و ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مقام عالی استان، مسائل و مشکلات تیم را نیز با وی در میان گذاشتند.

شهریاری نیز در این دیدار با استماع مسائل و مشکلات تیم، نسبت به پیگیری رفع مشکلات مطروحه از جمله در اختیارقرار دادن مکان و زمان بیشتر برای تمرین تیم، پرداخت مطالبات بازیکنان،هماهنگی محل اقامت واسکان تیم در شهرهایی که مسابقه دارند قول مساعد داد.

وی افزود: امیدواریم در سال جدید با حمایت های بیشتر، بتوانیم شاهد درخشش تیم فوتبال بانوان سازمان همیاری استان بعنوان یکی از تیم های برتر لیگ باشیم.

گفتنی است، تیم فوتبال بانوان سازمان همیاری استان که در آستانه انحلال بود، با حمایت های مقام عالی استان دوباره بعنوان یکی از تیم های لیگ برتر بانوان کشور در مسابقات لیگ حضور یافته است و در حال حاضر نیز با 15 امتیاز در جایگاه هشتم جدول مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز