خبرگزاری کار ایران

فراهانی تاکید کرد:

ضرورت ترمیم هر چه سریعتر حقوق آتش‌نشانان

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۴۹۴

عضو شورای شهر تهران بر ضرورت اجرای بند ب تبصره 37 بودجه سال 1396 شهرداری تهران مبنی بر ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی در سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور بیان داشت: آتش نشانان در مسیر انجام وظیفه، ایثارگری های فراموش ناشدنی شان همیشه در خاطره ها ماندگار است و همه ما یکی از جلوه های ایثار آتشنشانان قهرمان را در پلاسکو دیدیم، و بر ما لازم است تا با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود و نظارت بر اجرای مصوبات شورا زمینه های تکریم و حل مشکلات این عزیزان را فراهم کنیم.

وی افزود:برابر بند ب، تبصره 37 بودجه سال 1396 شهرداری تهران؛ سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی موظف شده است به منظور ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی سازمان آتشنشانی جهت اصلاح فوق العاده خاص کارکنان عملیاتی از مرتبه 4 الی 14 خود دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق را بازنگری و پس از تصویب شورای سازمان اجرایی کند.

فراهانی گفت:اکنون در آستانه یازدهمین ماه سال و گذشت 10 ماه از ابلاغ این تکلیف قانونی وضعیت اجرای این مصوبه چگونه است؟ متاسفانه برابر گزارش اجرای تبصره های ارائه شده از سوی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران درباره اجرای این بند تنها پاسخ داده شده است که "تدوین دستورالعمل در دستور کار شورای سازمان قرار گرفته است".

وی افزود: جای سوال است که سازمان آتشنشانی در این مدت چه کرده است؟ اگر این دستورالعمل درباره حقوق آتشنشانان نبود و درباره مدیران بود بازهم به همین میزان به اجرای آن کم توجهی می شد؟

فراهانی بیان داشت:به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ،ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور درباره اجرای هرچه سریعتر «بند ب، تبصره 37 بودجه سال 1396 شهرداری تهران» به شهرداری و رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی تذکر می دهم، و انتظار دارم تا با اجرای این تکلیف قانونی تا پیش از پایان سال 1396 اقدامی عملی در مسیر تکریم آتشنشانان زحمتکش و ایثارگر تهران به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز