خبرگزاری کار ایران

استخدام 9 نفربرای تکمیل کادر درمانگاه کامیاراندر کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۹۱۵

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان از استخدام 9 نفر برای تکمیل کادر درمانگاه کامیاران خبرداد و گفت: جذب این تعداد افراد از طریق آزمون استخدامی انجام می شود.

به گزارش ایلنا هوشنگ فولادی به استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اشاره کرد وگفت: از طریق برگزاری آزمون استخدام پیمانی قرار است نیروی انسانی مورد نیاز مدیریت درمان چهار استان کشور تامین شود.

وی با بیان اینکه دراین آزمون 84 نفر از چهار استان فارس، مازندران، کردستان و کرمان جذب می شوند، عنوان کرد: در استان کردستان 9 نفر نیروی برای تکمیل کادر درمانگاه تامین اجتماعی کامیاران مورد نیاز است.

وی  بیان کرد: علاوه بر آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش هم برای افراد واجد شرایط و شرکت کننده در این آزمون برگزار خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان اظهارداشت: علاقمندان و واجدین شرایط شرکت در این این آزمون می توانند مفاد آگهی استخدامی را از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و یا در سایت سازمان تامین اجتماعی به آدرس http://www.tamin.ir مشاهده کنند.

فولادی مهلت ثبت نام در این آزمون را از امروز26 دی ماه لغایت 30 دی ماه ذکر کرد و افزود: آزمون کتبی این استخدام در روز جمعه 6 بهمن ماه امسال در مرکز استان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز