خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز مطرح کرد:

تشدید نظارت بر بازار در آستانه شب یلدا / راه‌اندازی شعب کشیک نظارتی تعزیرات حکومتی

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۹۰

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از تشدید نظارت بر بازار در آستانه شب یلدا با استقرار شعب کشیک و سیار این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، علی اکبرمختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز پیش ازظهر امروز در نشست خبری از تشدید نظارت بر عرضه میوه، آجیل و شیرینی و قیمت‌گذاری بر مبنای کیفیت محصولات عرضه شده در آستانه شب یلدا خبر داد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در روزهای آینده به دلیل مراسم شب یلدا، خرید میوه، آجیل و شیرینی در بازار افزایش می یابد، باید علاوه بر نظارت بر قیمت های عرضه این محصولات در بازار، از کیفیت محصول ارائه شده به شهروندان متناسب با قیمت عرضه آن اطمینان حاصل کنیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز اضافه کرد: برای این کار اکیپ های متعددی با حضور نمایندگانی از صنعت و معدن و تجارت، اتحادیه های اصناف و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی در معیت رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی در مراکز عرضه میوه و آجیل حضور یافته و ضمن نظارت بر روند ارائه خدمات و کیفیت کالاهای عرضه شده به شهروندان، در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهند داد.

مختاری در ادامه تصریح کرد: کارشناسان تیم بازرسی باید با دقت کیفیت کالاهای عرضه شده به مردم را بررسی کنند تا قیمت محصول با درجه‌بندی کیفیت آن تناسب داشته باشد و از ارائه محصولات بی کیفیت جلوگیری شود.

مختاری افزود: شعب سیار و کشیک تعزیرات حکومتی برای برخورد قانونی با متخلفان با جدیت اقدام می‌کنند.

وی برخورد مناسب کسبه با شهروندان را خواستار شده و گفت: فرهنگ تکریم مشتری، باید در تمام اصناف نهادینه شود و خریداران با احساس رضایت از نحوه برخورد، عملکرد و پاسخگویی فروشندگان، محل خرید را ترک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز