خبرگزاری کار ایران

گودرز صادقی خبر داد:

مراسم نکوداشت حسین شایقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۱۶۰

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری مراسم نکوداشت حسین شایقی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، گودرز صادقی در جمع خبرنگاران گفت: شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل به پاس مجاهدت‌های علمی حسین شایقی، استاد دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی، به این دانشگاه ماموریت داد تا مراسم نکوداشتی را برای این فرهیخته برگزار کنند.

وی افزود: روز ۲۶ آذرماه سال‌جاری، مراسم تجلیل از این شخصیت برگزار و یکی از آزمایشگاه‌های دانشکده به نام ایشان نامگذاری می شود و کنار آن نمایشگاهی از آثار علمی او دایر خواهد شد.

صادقی تصریح کرد: شاید در کشور ما تجلیلی به این گستردگی از یک دانشمند در دوران حیات او و آن هم در زمانی که هنوز در دوران جوانی است رایج نباشد ولی قطعا امری پسندیده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: به تعبیر اینجانب، اگر قرار باشد تنها یک مدیر در استان اردبیل شایسته پست اجرایی باشد، بی شک کسی جز شایقی نخواهد بود. نخبه بلامنازع استان در ریاست بنیاد ملی نخبگان استان اردبیل.

وی با بیان اینکه شایقی در دو سال گذشته از زمره دانشمندان برجسته با آثار علمی یک درصد برتر جهان اعلام شده، خاطرنشان کرد: علاوه بر مقالات سطح بالای علمی در نشریات بین المللی، شایقی کتب معتبری را نیز در خارج از کشور منتشر کرده که در رشته تخصصی او از ارزش بالایی برخوردار هستند.

صادقی تاکید کرد: وجود چنین فردی در دانشگاه محقق اردبیلی برای ما مایه مباهات است و به وجودش افتخار می کنیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: پیش از آن که مقام علمی شایقی چشمان ما را خیره کند، اخلاق و منش انسانی و اسلامی اوست که جلوه نمایی می کند. افتادگی و فروتنی، شکیبایی، انصاف در برخورد با دیگران، رابطه منطقی و عاطفی با دانشجویان و همکاران، سختکوشی و عمل مومنانه، پایبندی به اصول و ارزش های اسلامی، هماهنگی و همراهی با مدیریت دانشگاه برای تقویت پایه های علمی و دیگر ویژگی های مثبت و پسندیده، ایشان را به عنوان یک چهره محبوب و قابل اعتماد در آورده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز